חדשות היום

חברת ה- BI איטרניטי מצטרפת לקבוצת אמן

איטרניטי המתמחה בתחום הבינה העסקית ( (BIומעסיקה למעלה  מ 100 עובדים , תצטרף לחברת ה- IT המובילה אמן, ותפעל כזרוע המנהלת והמבצעת של פעילות הבינה העסקית וניהול הידע בקבוצה.

איטרניטי, שבבעלות אסף בר המשמש כמנכ”ל החברה, מצטרפת לקבוצת אמן במטרה להוות הזרוע המקצועית והביצועית של הקבוצה, בעולמות הבינה העסקית וניהול הידע. המהלך תואם למדיניות והמודל העסקי של אמן, הכולל צירוף חברות בנות מתחומים שונים במטרה להרחיב את מערך השירותים ולהעניק ללקוחות מטריה של שרותי מחשוב וטכנולוגיה “תחת קורת גג אחת”.

לצד הרחבת והעמקת הפעילות העסקית הקיימת של אמן לעולמות הבינה העסקית וניהול הידע, תסייע השותפות לחדירת  לאיטרניטי לשווקים חדשים בהם פועלת אמן בארץ ובחו”ל. ע”פ הצהרת החברות לא ייעשו שינויים במצבת כוח האדם הנוכחית של איטרניטי והם ימשיכו להתנהל תחת הנהלת החברה הנוכחית.

איטרניטי נוסדה ב-2008 ע”י אסף בר וכיום היא מונה למעלה מ- 100  עובדים ולמעלה מ- 150  לקוחות ושותפים ובהם מיקרוסופט, בנק הפועלים, דיסקונט, סופרפארם, ישראכרט, לאומי קארד, ויזה כאל, הראל ביטוח, Yes, Amdocs, NICE, צה”ל, איסתא ועוד.

בן פסטרנק, מנכ”ל קבוצת אמן: “איטרניטי הינה חברה חדשנית בעלת השפעה רבה בתעשייה, ולכן בחרנו להרחיב איתה את פעילותנו העסקית ולצרף אותה למשפחת אמן. הפעילות המשותפת תמצב את אמן כקבוצת המחשוב והטכנולוגיה המובילה בישראל בעלת זרוע באחד הנושאים המרכזיים המעסיקים כיום את האירגוניים ,בינה עיסקית והעמקת הידע  ב Big Data “

אסף בר מנכ”ל איטרניטי: “איטרניטי תמשיך להתנהל כחברה עצמאית תחת הכובע של אמן מחשבים. לא ייעשו שינויים כלשהם במצבת כח האדם הנוכחית, נהפוך הוא, אנו נצא בקרוב בגיוס עובדים חדשים לתפקידי פיתוח ומחקר. אנו גאים להיות חלק אינטגרלי מקבוצת מיחשוב מובילה וזאת בזכות  הפעילות המקצועית והאינטנסיבית של מומחי איטרניטי במרוצת השנים. השותפות עם ‘אמן’ תאפשר את הרחבת מערך השירותים שלנו בארץ ובעולם, כאשר הנהנים העיקריים יהיו הלקוחות”

“הנהנים העיקריים משיתוף הפעולה יהיו הלקוחות הקיימים והחדשים של איטרניטי וקבוצת אמן” אומר בן פסטרנק, מנכ”ל קבוצת אמן ומוסיף: “הזריזות, המקצועיות והמהירות של איטרניטי בשילוב העוצמה, הניסיון והרוח הגבית של קבוצת אמן מחשבים, יפיקו עבור הלקוחות המקומיים והגלובאליים ערך מקסימלי”.

בתמונה מימין לשמאל : בן פסטרנק מנכל קבוצת אמן ואסף בר מנכל איטרניטי. קרדיט צילום נוי פי

תגובות סגורות