חברת M:tel בחרה בפתרון SON מבוסס ניהול חוויית לקוח של CellMining לאופטימיציית הרשת הסלולרית

חברת סלמיינינג הישראלית, ספקית מובילה בתחום פתרונות SON (Self-Organizing Networks) לטיוב הרשת הסלולארית ושיפור חווית הרשת של מנויים, הודיעה היום, כי מפעילת הרשת הסלולרית הבוסנית M:tel בחרה בפתרון Behavior-basedSON שלה כדי לשפר את ביצועי הרשת ולהעניק חוויית מנויים יוצאת מגדר הרגיל.

הבחירה בפתרון Behavior-Based SON של CellMining נעשתה לאחר תהליך הערכה קפדני שהתבצע על הרשת הסלולרית של M:tel. האתגר במהלך הבדיקות היה להעביר ל-SON מטלות ידניות אינטנסיביות שבדרך כלל התבצעו על ידי צוותי הנדסת הרדיו של M:tel. תוצאות הבדיקות של המערכת האנליטית הייחודית של CellMining המבוססת על דפוסי שימוש של מנויים הצביעו על שיפורי KPI משמעותיים שאיפשרו למפעילה למרב את ביצועי הרשת, להפחית את עלויות התפעול ולהעניק חוויה כללית משופרת למנוייה.

תקשורת סלולרית היא עסק תחרותי ביותר, ומפעילות כמונו חותרות ללא הרף לשמור על נאמנות מנויים בכך שהן מעניקות להם את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית,” אמר מיודרג ווינוביץ’ (Miodrag Vojinovic), מנהל הטכנולוגיה הראשי של M:tel. “לאחר תהליך בחירה קפדני בחרנו בפתרון SON של CellMining כפתרון שיסייע לנו להגשים מטרה זו בדרך האפקטיבית ביותר”.

“הזכייה בחוזה עם M:tel היא עדות לאפקטיביות אופטימיזציית הרשת ממוקדת-המנויים הייחודית שלנו, אמר גרג סניפר (Greg Snipper), מנכ”ל CellMining. “נוסף על ביצוע אופטימיזציה המותאמת במדויק לצרכי המנויים שלהם, הפתרון שלנו מספק גם שילוב ופריסה מהירים, דבר המאפשר לחברה המפעילה לזכות ביתרונות המערכת מוקדם ככל האפשר”.

הפתרון כבר הוטמע ברשתות ה-2G ו-3G של Huawei ו-Nokia של M:tel, והוא גם יהיה תואם לרשת 4G LTE לאחר יישומה. פתרון SON של CellMining כבר מוכן לתמוך בשיכון אנטנות בלולאה סגורה בין הספקים השונים והטכנולוגיות השונות; באיזון עומס ניידות; בפתרון כפילויות תדרי GSM; וכן בקונפליקטים בין קודים UMTS ואופטימיזציה של LAC עבור זמינות מנויים והפחתת תקורות רשת.

בתמונה: גרג סניפר מנכ”ל CellMining

תגובות סגורות