חברתSimilarWeb משיקה את SimilarWeb Portrait

שנרכשה ע”י SimilarWeb בדצמבר האחרון.

SimilarWeb, ענקית הדאטה הישראלית, הכריזה, על יציאתו לאור של המוצר החדש SimilarWeb Portrait. המוצר נמצא כבר בשימוש לצד האפליקציות המובילות בעולם, ומותקן על מאות מיליוני מכשירים סלולאריים ברחבי העולם וזאת על מנת לספק חווית שימוש מותאמת לכל משתמש מהרגע שבו הוא מתקין את האפליקציה.

SimilarWeb Portrait פותחה ע”י מחלקת המו”פ מובייל החדשה שהוקמה לאחר רכישתה של Quettra מעמק הסיליקון בשנה שעברה. SimilarWeb Portrait מבוססת על יכולותיה הטכנולוגיות של Quettra בכל הקשור לניתוח מודיעין משתמשים בתחום האפליקציות.

החידוש המרכזי ב SimilarWeb Portrait הוא אלגוריתמים וניתוח סטטיסטי מתקדם המאפשרים בניית פרופיל דמוגרפי  – או “פורטרט” –  של המשתמש הכולל גיל, מין, תחומי עניין, מותגים מועדפים וכל זאת בלי שימוש ב PII – מידע מזהה אישית.

SImilarWeb Portrait מאפשרת למפתחי אפליקציות לקבל ניתוח מתקדם תוך שבריר שניה מרגע התקנת האפליקציה אצל משתמש הקצה ולייצר חווית משתמש מטורגטת ומותאמת אישי ובכך יוצרת שיפור דרמטי במעורבות המשתמש ובנאמנות שלו לאפליקציה.

אנקיט ג’יין, סמנכ”ל מוצר בSimilarWeb אומר: “היום זמן האינטראקציה, ה”הישארות” ואיכות השימוש, הם הצרכים האקוטיים ביותר למפתחי אפליקציות. לצערינו, האינטראקציה הראשונה של משתמש באפליקציה נתונה לעתים הופכת גם לאחרונה, כאשר רוב האפליקציות מאבדות 77% מהמשתמשים בשלושת ימי ההתקנה הראשונים”.

” SimilarWeb Portraitנותנת למפתחים את הכלים שהם צריכים על מנת להפוך את חוויית השימוש באפליקציה למותאמת אישית, תוך כדי שיפור התהליך, הלפעמים כאוטי, של המשתמשים באפליקציה ושמירה על סדר המידע לאורך זמן בחוויית האפליקציה”.

“עם כל יכולות SimilarWeb, האפליקציה הזאת, לא רק מעניקה ליוצרי אפליקציות את היכולת להבין את המשתמשים שלהם בצורה טובה הרבה יותר, אלא הם גם יכולים להסתכל “החוצה”, לעבר מתחרים בכדי להשוות יכולות אל מול אחרות בתעשייה”.

היציאה לאור של SimilarWeb Portrait היא חלק מהשקעתה של SimilarWeb על מנת להביא פתרונות מידע בעולם העסקים וזאת בכדי שיוכלו לגלות, להחליט וליישם את אסטרטגיית הדיגיטל שלהם. בפעם הראשונה, SimilaWeb לא מציעה רק את ניתוח המודיעין והמידע המדויק בעולם בשוק מחשבי הדסקטופ, המובייל והאפליקציות, אלא מעניקה כעת את היכולת המדויקת ביותר בעולם למפתחים וליוצרי אפליקציות, שיוכלו לנתח את משתמשי האפליקציות של עצמם ושל אחרים לשיפור האפליקציה וכיוונה הכללי.

בתמונה: אור עופר – מנכל סימילרווב . צילום סימילר ווב – 2

תגובות סגורות