טופ רמדור הוסמכה בתו התקן הבינלאומי להגנת המידע 27001 ISO

חברת טופ רמדור, החברה הגדולה בישראל בפיתוח מערכות לניהול פרוייקטים הנדסיים, הוסמכה לאחרונה בתקן הגנת המידע הבינלאומי – ISO 27001 ובכך הפכה לחברה היחידה בישראל בעלת תקן הגנת מידע בתחום המערכות טכנולוגיות לענף הבנייה.

טופ רמדור עוסקת בפיתוח מערכות תוכנה ותוכן לענף הנדל”ן, ביניהן, מערכות לניהול פרויקטים, איכות, מכרזים, תקציבים, חוזים וחשבונות, פרוטוקולים ומשימות, יומני עבודה ותוכן ומידע הנדסי.

תקן 27001 ISO הינו תקן לניהול אבטחת מידע המגדיר את תהליך הבקרה ואבטחת המידע בארגון. קבלת תעודת הסמכה לתקן מחייבת מכלול פעולות מתמשכות לבחינה וטיפול בשלל הסיכונים הקיימים בארגון בין אם בהיבט הפיזי, הטכני או הארגוני. תעודת ההסמכה מוכיחה שהארגון נוקט באמצעים המתאימים בכדי לממש את מחויבותו לשמירה על המידע ולנהלו בצורה יעילה.

“טופ רמדור היא החברה הראשונה בארץ שמציעה פתרונות ניהול הנדסיים בענן בעלי תקן אבטחת מידע בינלאומי”, מציין דרור שגב, מנכ”ל טופ רמדור מערכות תוכנה. “ההסמכה מעניקה משנה תוקף לפתרונות הנרחבים אותם אנו מיישמים בחברות בישראל ובעולם. קבלת התקן מעידה על מערך סטנדרטים בינלאומי של אבטחת המידע, מקצועיות ואיכות הפתרון”.

דור רמתי, סמנכ”ל הפיתוח של טופ רמדור מוסיף כי “עבור הסמכת טופ רמדור לתקן אבטחת המידע ISO 27001, ביצענו מהלכים פנים ארגוניים והכנה של הצוותים וכל נותני השירותים בחברה על-מנת לוודא שבתהליכי העבודה השונים מתקיימת פעולה של שמירה על המידע. הניסיון שרכשנו, לצד הנהלים החדשים שקבענו שיפרו באופן משמעותי את כלי אבטחת המידע”.

בתמונה: דרור שגב, מנכ”ל טופ רמדרור פתרונות תוכנה.

תגובות סגורות