חדשות היום

קבוצת טרנדליינס חתמה על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה עם חברה יפנית בינלאומית לפיתוח ציוד רפואי

הנהלת קבוצת טרנדליינס,  (הנסחרת בסינגפור:T42), מודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה עם חברה יפנית בינלאומית לפיתוח ציוד רפואי. בהתאם להסכם, יזהו טרנדליינס והחברה היפנית הזדמנויות קליניות במגוון תחומים,  ובהתאם לכך, תפתח  Trendlines Labs מקבוצת טרנדליינס מכשור רפואי חדשני, לצורך ייצורו ושיווקו .

Trendlines Labs, מרכז החדשנות של קבוצת טרנדליינס, מפתחת ויוצרת טכנולוגיות ומוצריםפורצי דרך. חיבור החדשנות של קבוצת טרנדליינס עם המומחיות בשיווק שמביאה עימה החברה היפנית, שהנה בעלת ניסיון רב בייצור וחדירה לשווקי יעד, ישרת את המטרה להרחיב ולהעמיק את מגוון המוצרים הנרחב של החברה.

לפי עקרונות ההסכם, הסיכון מתחלק בין הצדדים השותפים לו, וטרנדליינס תקבל תשלום מהחברה היפנית על התקדמות ואבני דרך במהלך זמן הפיתוח. בנוסף לכך, תשלם החברה היפנית לקבוצת טרנדליינס תמלוגים לפרק זמן מוסכם על מכירות המוצרים שיפותחו, החל מהרגע בו הפיתוח יוצא לשווקים.

יוסי חזן, מנכ”ל Trendlines Labs: “אנו נרגשים מאוד לעבוד עם חברה יפנית  בסדר גודל שכזה, בשוק השני בגודלו בעולם בתחום. המספר ההולך וגדל של שותפינו הבינלאומיים בתעשיית המכשור הרפואי מאפשר לנו להרחיב את יכולות הפיתוח של טרנדליינס לאבס ולעמוד במשימות הקבוצה בפיתוח וייצור טכנולוגיות לתועלת האדם”.

בתמונה: טוד דולינגר וסטיב רודס. צילום- עומרי אילת

תגובות סגורות