חדשות היום

DSPG חושפת בברצלונה שבב הפעלה קולית זעיר וחסכוני יותר, המיועד לסמארטפונים ומכשירים לבישים

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) חשפה היום במהלך תערוכת הסלולר בברצלונה את שבב ה-DBMD4 המיועד להפעלה קולית מדויקת של סמארטפונים, מכשירים לבישים ומוצרי IoT.

השבב החדש קטן במיוחד, 2.1X1.8 מ”מ, ולכן מתאים גם למכשירים קטנים שעד כה לא ניתן היה לשלב בהם יישומי קול ואודיו מתקדמים. תכונה נוספת של השבב החדש, היא היכולת להפעיל קולית מכשירים באופן רצוף גם כשהם במצב “שינה”, תוך צריכת הספק נמוכה במיוחד, התורמת לחיי סוללה ארוכים. בנוסף, שבב ההפעלה הקולית מאפשר ליצרני מכשירים להוציא את משימות הקול והאודיו מהמעבד המרכזי, ובכך לשפר עוד יותר את צריכת ההספק וחיי הסוללה. שבב ההפעלה הקולית מבוסס על ממשקי ההפעלה Sensory TrulyHandsfree ו-Google Hotword.

שיפור חווית השימוש בסלולר

לצד ההפעלה הקולית המדויקת של מכשירים וצריכת ההספק הנמוכה, השבב של DSPG משפר משמעותית את איכות השיחות הקוליות בסלולר. זאת, באמצעות בידוד יעיל של השיחות מהסביבה החיצונית, וביטול מוחלט של רעשי רקע והד אקוסטי.

“ישנו ביקוש גובר להפעלה חכמה של מכשירי סלולר ומכשירים לבישים”, אמר מנהל המחקר של Parks Associates, הארי וואנג. “מגמה זו מצריכה פתרון אמיתי שיאפשר למשתמשים ליהנות מיישומים קוליים מתקדמים באמצעות ממשק פשוט המתאפיין בצריכת הספק נמוכה. שילוב השבב של DSPG במכשירי סלולר ומכשירים לבישים יגביר את השימוש ביישומים קוליים מתקדמים וייצר ערך למפתחי יישומים, ספקי תקשורת ומשתמשי הקצה”.

מנכ”ל DSPG, עופר אליקים, הוסיף: “אנו צופים ביקוש גובר ליישומי קול ואודיו איכותיים הכוללים הפעלה קולית מדויקת של מכשירי סלולר, מכשירים לבישים ומוצרי IoT, תוך שמירה על חיי הסוללה. אנו מאמינים, כי השבב הייחודי שלנו ימלא תפקיד חשוב במתן פתרון יעיל לצרכים אלה”.

DSPG תציג את השבב החדש וכן טכנולוגיות עיבוד קול ואודיו נוספות המיועדות לסמארטפונים, מכשירים לבישים ומוצרי IoT – בתערוכת הסלולר השנתית בברצלונה, שהחלה היום.

התמונה מאתר DSPG

תגובות סגורות