חדשות היום

Glide משיקה אפליקציה ל- Android Wear המציגה תקשורת הודעות וידאו הישר לשעונים

Glide, אפליקציית הודעות הווידאו הישראלית שמאפשרת שמירה על קשר קרוב ואישי עם בני משפחה וחברים, משיקה גרסה לשעונים חכמים מבוססי Android Wear™. הגרסה פורצת הדרך (לחץ כאן לצפייה בהדגמה) מביאה את בשורת ההודעות המידיות של וידאו, קול ותמונה לשעוני יד חכמים. שיתוף פעולה עם מעבדות הפיתוח של Google אפשר ל- Glide להיות בין החברות הבודדות והראשונות בעולם ליישם את היכולות של גרסת Android Wear החדשה ולהופיע כחלק מהעדכון עליו הכריזה Google.

 “שנים ארוכות הציגו תכניות טלוויזיה וסרטי פעולה כדוגמת דיק טרייסי, המפקח גאדג’ט וג’ימס בונד יכולות דמיוניות של תקשורת מבוססת וידאו, בזמן אמת, משעון יד חכם” אמר ארי רויזמן מנכ”ל Glide. “היום אנו הופכים   מדע בדיוני למציאות ומאפשרים לראשונה תקשורת של הודעות וידאו בזמן אמת למשתמשים בשעוני יד חכמים מבוססי Android Wear”.משתמשי Glide ייהנו מיישום מלא של כל היכולות החדשות שנוספו למערכת ההפעלה Android Wear. כך לדוגמה יוכלו, מי שרכשו שעון חכם בו שולב רמקול, לשמוע תוך כדי הצפייה את הודעות הווידאו הנכנסות. בנוסף, משתמשי Glide יוכלו לצפות בהודעות הווידאו בזמן אמת או מאוחר יותר ולשלוח מענה שכולל הודעה קולית, הודעת טקסט מוכתבת או בחירת אמוגי’.

טכנולוגיה ייחודית ומוגנת פטנט של Glideמאפשרת שידור הודעות במהירות גבוהה מזו שבהודעת טקסט, כך שמקבל ההודעה יכול לצפות בה תוך כדי השידור, ולהגיב בו ברגע תוך יצירת  “פינג-פונג” הודעות וידאו. ההודעות נשמרות בחינם בענן פרטי ומאובטח של Glide, חוסכות שימוש בזיכרון של הטלפון הנייד ומאפשרות צפייה חוזרת ולא מוגבלת בהן.

מאז הושקה Glide בשנת 2013 שינתה האפליקציה את הדרך בה מתקשרים בכל יום מיליוני משתמשי האפליקציה עם חברים ובני משפחה בכל העולם, כאילו היו פנים-אל-פנים, ללא תלות במקום ובזמן. האיכות  והנוחות של תקשורת הודעות חזותית שאינה דורשת מהצד המקבל לעצור ולהפסיק את עיסוקיו, מאפשרת קשר ספונטני וקרוב בין מי שנמצאים במקומות שונים. בכך מחזירה האפליקציה של  Glideאת המרכיב האנושי והמיוחד של מבט, הבעה וטון דיבור לתקשורת הדיגיטלית.

תגובות סגורות