אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2015

אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2015

שיפור בפרמטרים העסקיים השנתיים:

צבר הזמנות של 6.6 מיליארד דולר;ההכנסות הסתכמו ב- 3.1 מיליארד דולר;

הרווח הנקי  Non-GAAP– 242 מיליון דולר; הרווח הנקי לפי  US-GAAP– 203 מיליון דולר; הרווח הנקי למניהNon-GAAP  – 5.67 דולר; הרווח הנקי למניה לפי – US-GAAP 4.74 דולר.

חיפה,  ישראל , 22 במרץ 2016 – אלביט מערכות בע”מ (“החברה”) ((NASDAQ and TASE: ESLT, הודיעה היום על תוצאות פעילותה ברבעון הרביעי ובשנה שהסתיימו ב- 31 בדצמבר 2015.

החברה כוללת בהודעה זו, בנוסף לתוצאות המדווחות לפי כללי חשבונאות מקובלים US-GAAP, גם נתונים שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים non-GAAP, אשר מיועדים לספק למשקיעים נתונים להבנה מקיפה יותר של הפעילות והמגמות העסקיות של החברה. פירוט על התאמות שבצעה החברה מופיע בעמוד 3 – “דיווח שלא לפי כללי החשבונאות (Non-GAAP)”. כל הנתונים הפיננסיים, אלא אם מצוין אחרת, מוצגים לפי US-GAAP.

דברי ההנהלה:

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ”ל אלביט מערכות אמר: “אנו מרוצים מהתוצאות היציבות של שנת 2015. ראינו גידול בהכנסות, תזרים מזומנים חזק וכן גידול ברווח הנקי, שנבע משיפור בשיעורי הרווחיות בכל הפעילות העסקית. יתרה מזאת, סיימנו שנה זו עם שיא בצבר ההזמנות, המסתכם ב – 6.6  מיליארד דולר. הגידול היציב בצבר ההזמנות שלנו במהלך השנים האחרונות, הניע את המגמה העכשווית של צמיחה בהכנסות החברה, בעוד שהמאמצים שנקטנו להבטחת יעילות תפעולית והגברת הסינרגיות בין היחידות העסקיות שלנו אפשרו לנו לשפר בעקביות את הרווחיות. כל אלה מעידים על פעילות עסקית חזקה ובריאה הצפויה בהמשך”.

מכליס המשיך: “בשנת 2015 היינו עדים לחידוש מוגבר בביקוש לטכנולוגיות ולפתרונות הצבאיים שלנו באירופה, שם זכינו לאחרונה במספר חוזים חשובים, היוצרים פוטנציאל לצמיחה נוספת בשוק חשוב זה. התוצאות שלנו משקפות גם ביצועים חזקים באזור אסיה-פאסיפיק, אזור עם צרכים ביטחוניים מתפתחים המהווה עבורנו בשנים האחרונות  שוק יעד אסטרטגי”.

תגובות סגורות