חדשות היום

חברת Ceragon הישראלית רכשה את פלטפורמת המובייל בענן מענקית התוכנה אורקל

חברת סרגון רכשה את פלטפורמת המובייל בענן מענקית הטכנולוגיה אורקל.סרגון היא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אלחוטיות בפס-רחב עבור ספקי שירותי תקשורת.  MCS (Mobile Cloud Services), מוצר המובייל של אורקל בענן, מאפשר פיתוח אפליקציות לניידים. שירות זה הוא אחד המיוחדים והחדשניים בשוק ומאפשר ללקוחות לפתח  אפליקציות לכל מטרה, ללא תלות במערכות  או בתוכנות נוספות. בנוסף, פלטפורמה זו מאפשרת פיתוח אחיד ל- iOS ואנדרואיד, שימוש בטכנולוגייה מתקדמת ושימוש באפליקציות מובנות במוצר. כל אלו מאפשרים גמישות, חדשנות וקיצור תהליכים ארגוניים.

בדומה למגוון שירותים חיצוניים הנגישים מהמכשיר הנייד, עובדים מצפים כיום לגישה למערכות תפעוליות פנימיות כדי שיוכל להתחבר אליהן בכל רגע ומכל מקום. אפליקציות מובייל בענן הפכו לחיוניות לכל ארגון והן מאפשרות לשפר הן את התנהלות מחלקת ה- IT  והן את התפעול השוטף בארגון.

סרגון בחרה לפתח אפליקציית אישורי הוצאות הכוללת חתימות ואישורים בנייד. אפליקציה זו תשמש את מאות עובדי החברה. הזנקת אפליקציות נוספות נמצאת בתהליך פיתוח.

לדברי יאן קליבר – מנהל המוצר באורקל ישראל: “אנו גאים על כך שסניף אורקל הישראלי מוביל את מכירות המובייל בענן בעולם. סרגון, כאחד הלקוחות הישראלים שאימצו את המוצר, אירחה החודש את ‘A Team’ של אורקל העולמית, צוות מהנדסים ומומחים שהגיעו במיוחד מחו”ל על מנת לסייע לאנשי החברה יחד עם חברת סאנגיט, לפתח את האפליקציה הדרושה באופן האופטימלי וללמד אותם איך לעשות זאת באופן מהיר ויעיל.”

 אמיר קדר – דירקטור IT בסרגון: “חברת סרגון שואפת להוביל חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית ובמקביל לייעל תהליכים פנימיים בארגון באופן שוטף. אחד הכלים להשגת המטרה הוא פיתוח אפליקציות למובייל עבור עובדינו על מנת לקצר ולייעל את העבודה השוטפת בארגון תוך כדי חסכון בזמן וכסף. בחרנו בכלי הפיתוח למובייל בענן של חברת אורקל מתוך מטרה לפתח במהירות אפליקציות מתקדמות שיהיו גמישות וזמינות.

בתמונה משמאל לימין:  עירה פלאטי – מנכ”ל סרגון,  עוזי נבון – מנכ”ל אורקל ישראל,  דורון ארזי – סמנכ”ל כספים סרגון,  אמיר קדר – Director of IT infrastructure

תגובות סגורות