מארוול ישראל מרחיבה את משפחת מעבדיARMADA בארכיטקטורת 32 ביט ו-64 ביט שפותחו בארץ עם פתרונות תוכנה וחומרה העונים למגוון רחב של יישומים

מארוול ישראל מרחיבה את משפחת מעבדיARMADA   בארכיטקטורת32 ביט ו-64 ביט שפותחו בארץ עם פתרונות תוכנה וחומרה העונים למגוון רחב  של יישומים

סביבת תוכנה פתוחה  ופלטפורמות חומרה זמינות, מאפשרות לשותפים פיתוח מגוון מוצרים מתוחכמים לשימושים ארגוניים וביתיים.

מארוול ישראל מרחיבה את משפחת מעבדיARMADA   בעלי 32 ביט ו-64 ביט שפותחו בארץ עם פתרונות תוכנה וחומרה העוניםלמגוון רחב של יישומים. מעבדי ARMADA, בארכיטקטורה של “מערכת על גבי שבב בודד” (SoC),  מהווים משפחת מעבדים המבוססת על  ארכיטקטורת ה- MoChi וה- FLC הייחודיות של מארוול

מארוול מציעה פתרונות למגוון מערכות  בתחומי האחסון, תשתיות ענן, אינטרנט של הדברים (IoT), קישוריות ומולטימדיה. הפתרונות נותנים מענה לסביבת התוכנה העשירה ולשותפים העסקיים הרבים של מארוול באמצעות  תמיכה ומחויבות לעולם קוד המקור הפתוח וקהילת המפתחים העולמית. הללו כוללים פלטפורמות דוגמת mainline Linux, mainline U-Boot ופלטפורמות חומרה שונות, הזמינות  לציבור המפתחים.

כמו-כן, סביבת הפיתוח של מעבדי ה- ARMADA כוללת תמיכה לסביבות שונות ביניהן: OpenDataPlane (ODP), OpenFastPath (OFP), UEFI, openSUSE, SUSE Linux Enterprise, Yocto, OpenWrt, ומערכות הפעלה אמינות המשרתות מפעילי תקשורת.

היצע מקיף של כלי תוכנה וחומרה לפיתוח מלא של פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית

משפחת מעבדי ה- ARMADA ב-32 ו-64 ביט, יחד עם היצע מקיף של כלי תוכנה ושילוב עם פלטפורמות חומרה הזמינות לציבור המפתחים, מאפשרים פיתוח מלא של מגוון פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית.

“השילוב של רכיבי משפחת  ARMADA 32/64 ביט, פתרונות תוכנה רחבים ומגוונים ופלטפורמות פיתוח זמינות, מותאמות לאפשר ללקוחות שלנו תהליכי פיתוח מהיר”, אמר רם וייס-יצחקי  סמנכ”ל הנדסה ומנהל פיתוח ה-SoC במארוול ישראל. “בצורה זו, יוכלו הלקוחות שלנו למנף את הפיתוח שהם עושים כבר היום על גבי מערכות מבוססות ARMADA A38X ב 32 ביט, בבואם לפתח מערכות  ARM®v8 64 ביט כגון   ARMADA3700המבוססות על Cortex®-A53, וכן ARMADA7K ו ARMADA8K המבוססות על Cortex®-A72.. זוהי תוצאה של עבודה מאומצת בשיתוף פעולה בין צוותי פיתוח החומרה והתוכנה במארוול ישראל, מארוול העולמית ושותפים רבים שלנו ברחבי העולם”.

רשת השותפים הכלל-עולמית של מארוול מציעה מבחר מוצרים משלימים, כמו גם פתרונות בקוד מקור פתוח המאפשרים פיתוח מוצרים מתוחכמים לשימושים ארגוניים וביתיים.

ביצועים חזקים  ליישומים מתקדמים במגוון תחומים
משפחת מוצרי ה- ARMADA מבוססת על טכנולוגיית מעבדים מרכזיים בריבוי ליבות המספקים רמות חדשות של ביצועים, שילוב ויעילות ביישומים ארגוניים בהיקפים גדולים. רשימת היישומים האלה כוללת מעבדים מרכזיים לבקרים, מכשירים ייעודיים לתקשורת ה – IP, מערכות אחסון, מכשירי אבטחה, נתבים לארגונים קטנים ובינוניים, מערכות אחסון לרשת (NAS), מערכות ביתיות לגישה לרשת, רכזות IoT, נתבים אלחוטיים, נקודות גישה לרשתות Wi-Fi, מערכות הקלטה למצלמות מעקב בווידיאו, ומוצרי רשת עתירי ביצועים.

את שבבי ה- ARMADA של מארוול מלווה שורת שותפים בתחומי התוכנה והחומרה כאחד. מארוול עצמה מציעה שורת פתרונות תוכנה שפותחו על ידה, לשיפור ואופטימיזציה של ביצועי משפחת השבבים שלה – על פי יישום היעד שבו הם משולבים. מערכת Accelerated Data Path – ADP של מארוול מיועדת לשוק מוצרי הגישה הביתיים לרשת ונקודות הגישה האלחוטיות, ומאפשרת שיפור ניצול המעבד המרכזי – באופן הנדרש על מנת לתמוך בביקוש הגדל וצומח במהירות התקשורת. מנוע עיבוד המדיה של מארוול, Media Processing Engine – MMP, מתוכנן לעולם הקול על גבי תשתיות אינטרנט (VoIP), ומציע שילוב עם פתרונות קוד המקור הפתוח של Asterisk, ועם ערכת כלי הפיתוח M5T SIP Client Engine SDK של Media5, הזמינה עתה לשבבי ה- ARMADA 38x.

כלי התוכנה של מארוול עצמה למשפחת ה- ARMADA 38x כוללים חבילת פיתוח תוכנה (SDK) בסביבת לינוקס, ערכות תוכנה  ADP ו- MPP,כלי דיבאג, mainline Linux, mainline U-Boot, OpenWrt ו- FreeBSD, ושורת כלי תוכנה הזמינים לשימוש פתוח. בנוסף, תומכים השבבים בסביבת openSUSE, במערכות הפעלה של ספקי תקשורת, דוגמתMontaVista CGE7 Linux   ו- Wind River Linux ובחבילות תוכנות צד שלישי. בנוסף, מוצעות פלטפורמות חומרה דוגמת Globalscale ARMADA 38x PrimaBox, SolidRun ARMADA 38x ClearFog, ו- Marvell Andromeda Box.

משפחת המערכות של מארוול מוצגת השבוע בתערוכת embedded world בנירנברג, גרמניה.

 

תגובות סגורות