פתרונות ה-SBC המתקדמים של אודיוקודס יאפשרו ל-Nextiva להרחיב פעילותה בתחום שירותי תקשורת עסקיים בענן

אודיוקודס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת קולית המאפשרים לעסקים ולספקי שירותים לעבור לרשתות IP מלאות, הודיעה היום כי ה-Session Border Controllers שלה (SBC) נבחרו על ידי חברת נקסטיבה (Nextiva) עבור שירותי תקשורת בענן לעסקים.

נקסטיבה מספקת פתרונות תקשורת ושיתוף מידע בענן, אשר נועדו לפשט את הדרך בה עסקים מתקשרים. נקסטיבה, אשר נוסדה בשנת 2006,  תחת שם המותג Amazing Service®, משרתת כיום למעלה מ-100 אלף עסקים בארה”ב ממטה החברה בסקוטסדייל, אריזונה.

נקסטיבה בחרה ב-SBC של אודיוקודס על מנת לספק תקשורת קולית בענן ללקוחות עסקיים חדשים. נקסטיבה בחרה באודיוקודס בשל טכנולוגיית ה-SBC החזקה שלה, מוצריה האיכותיים והתמחותה בתחום זה. שילוב פורטפוליו מוצרי ה- Mediant SBC של אודיוקודס, יאפשר לנקסטיבה לספק שירותי קול מאובטחים ואיכותיים ללקוחות קצה, לצד צמצום משך ההטמעה וההוצאות התפעוליות היומיומיות.

“הוספת ה-SBC של אודיוקודס להיצע הפתרונות שלנו מאפשרת לנו לתמוך בכל PBX בשוק”, אמר ג’וש לסאבוי, מנהל מערכות המידע בנקסטיבה. “עבור לקוחותינו, פתרון זה יצמצם מהותית את עלויות המיתוג שלהם ויפשט את תהליך הגדרת המערכת בעת התקנתה. אינטגרציית ה-Mediant SBC של אודיוקודס ברשת שלנו ובמערכות הניהול, היתה חלקה ופשוטה, ואנו מצפים לשיתוף פעולה פורה עם צוותי אודיוקודס”.

“אנו גאים על בחירתנו על ידי נקסטיבה כשותף בתחום ה-SBC, ואנו מצפים לעבוד יחד ולתמוך בלקוחות אשר עוברים לשירותי תקשורת בענן”, אמר יהודה הרשקוביץ, סגן נשיא למוצרים באודיוקודס. “נקסטיבה היא אחת החברות הצומחות ביותר בשוק פתרונות התקשורת בענן, ובחירתה ב-Mediant SBC של אודיוקודס הינה עדות ליתרון הטכנולוגי שלנו ולמחויבותנו לתמיכה ולקידום צמיחה בעסקי לקוחותינו בענן”.

תגובות סגורות