שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין סמסונג וHOT-

עם השקת ה-Galaxy S7 בישראל, הוכרז שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ, בין חברת מוצרי האלקטרוניקה המובילה סמסונג לבין חברת הטלוויזיה בכבלים HOT. במסגרת שיתוף הפעולה תועלה אפליקצייתHOT VR  לחנות האפליקציות של משקפי המציאות המדומה של ,Samsung Gear VR במסגרתה יוכלו לקוחות החברות לצפות בתכנים איכותיים ללא עלות באמצעות משקפי המציאות המדומה של סמסונג, לחוויית צפייה קולנועית שטרם נראתה בישראל. לצד התוכן הקיים, חברת HOT תשלב צילומי 360 מעלות בסדרות חדשות אותן היא מפיקה ותוכן זה יהיה זמין רק לבעלי ה- Gear VR.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל: “אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה המהפכני ביותר שחל בישראל עד היום. שילוב הטכנולוגיה המתקדמת של סמסונג עם עולמות התוכן המרגשים של HOT ישיאו ערך מוסף אמיתי ללקוחות שתי החברות בדמות תוכן ישראלי, שלנו, על גבי משקפי המציאות המדומה של סמסונג. בנינו חוויית צפייה ייעודית לתכנים הקיימים של הוט, המאפשרת ללקוחותינו, משתמשי הגלקסי, ליהנות מחוויית צפייה באולם קולנוע פרטי. בנוסף, בקרוב מאוד יתחילו להעלות תכנים ב-360 גם מעולמות המוזיקה, הספורט, סדרות מקור ועוד. אנחנו לומדים את צרכי הלקוחות שלנו ומשקיעים את מירב המאמצים על מנת לספק להם את החוויה לה הם מצפים בשלב זה של חיי המוצר. זוהי יוזמה ראשונית העונה על הבטחותינו להוביל את עולמות ה-VR בישראל ובעולם.”

נדב חנין מנהל חטיבת השיווק HOT: הצבנו לעצמנו מטרה להוביל את חווית הצפייה ולאפשר ללקוחותינו להיות הראשונים שנהנים מטכנולוגיות השידור המתקדמות בעולם. בסוף שנת 2015 השקנו בצורה מוצלחת מאוד את HOT MULTI- המאפשר את חוויות הצפייה המתקדמת ביותר בישראל והתחלנו לצלם תכנים באיכות 4K ונהיה הראשונים לשדר בשיטה הזו. כחברה שמובילה את קדמת הטכנולוגיה אנו עתה מתחברים לטכנולוגית ה- VR שכובשת את העולם ומשיקים לראשונה בישראל אפליקציית תוכן ייחודית שתאפשר ללקוחותינו לצפות בתכנים המקוריים והמדוברים של HOT בטכנולוגיה המדוברת ביותר בעולם.”

תגובות סגורות