NXP  העולמית תקיים בישראל כנס טכנולוגיה שנתי ראשון

אירוע NXP Technology Day  יתקיים לראשונה בישראל ב-22 במרץ 2016

 ענקית השבבים NXP העולמית תקיים בארץ אירוע טכנולוגי שנתי שלה לקהיליית ההייטק הישראלית. אירוע NXP Technology Day, שיארח כ-500 לקוחות, שותפים עסקיים ומפתחים במלון דן פנורמה ת”א ב-22 במרץ, הינו הפעם הראשונה ש-NXP ההולנדית תקיים אירוע מסוג זה בארץ. NXP ממשיכה בזאת את המסורת שייסדה פריסקייל העולמית, אשר לאורך שנים רבות קיימה בישראל את אירוע DWF – Design with Freescale (מפתחים עם פריסקייל).

 האירוע מיועד לסייע למהנדסים להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשניים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של NXP, ולתת השראה לרעיונות פיתוח חדשים. האירוע יכלול מגוון מסלולים מקצועיים שיציגו את פתרונות NXP בשוק העולמי בכלל ובשוק הישראלי בפרט. . המסלולים כוללים מבחר גדול של הרצאות טכנולוגיות והפעלות demo, בדגש על יישומי IoT (אינטרנט של הדברים). כמו כן, יוצגו מספר שיתופי פעולה מעניינים עם מובילות שוק ישראליות.

 בדצמבר האחרון הודיעו חברות NXP ו-Freescale על השלמת המיזוג ביניהן, כאשר הישות החדשה תחת השם NXP הפכה למובילת תעשייה ולחברה מספר 4 בגודלה בתעשיית הסמיקונדוקטור העולמית, עם 45,000 עובדים, 11,000 מהנדסים, 550 משפחות מוצרים, ויותר מ-900 משפחות של פטנטים.

 לדברי שמואל ברקן, מנכ”ל משותף ב-NXP ישראל, NXP הינה כיום החברה מספר 1 בתעשיית המוליכים למחצה לתחום הרכב, בתחום ה-RF והחברה שיש לה טכנולוגיות רלוונטיות ל-IoT יותר מכל חברה אחרת בעולם. ברקן יארח במסגרת האירוע מנהלים בכירים מ-NXP העולמית.

תגובות סגורות