בסוף השבוע תערך תחרות “ילדי ההייטק” שיפתחו חידושי הייטק לשיפור השיעורים בבתי הספר

מיזם של תלמידים: שילוב “מציאות מדומה”, כך שניתן יהיה לסייר וירטואלית במקומות שמוזכרים בשיעורים – הקץ לשיעורי ההיסטוריה והגיאוגרפיה החד גווניים

בשנים האחרונות נשמעת ביקורת על מערכת החינוך שאינה מצליחה לעמוד בקצב של ההתפתחויות הטכנולוגיות. יתכן שאת השינוי הנדרש יובילו דוקא בני הנוער שנמצאים בחזית החדשנות הטכנולוגית.

בסוף השבוע הקרוב תערך בנמל תל אביב “תחרות ילדי ההייטק” שבה יתחרו קבוצות של בני נוער בפיתוח אפלקציות וחידושי הייטק שלרשותם 36 שעות בלבד להצגת מוצר מוכן. צוות השיפוט יורכב מאנשי הייטק ותיקים שיעריכו וידרגו את העבודות ויבחרו את הזוכים.

בין המיזמים של תלמידים שיתמודדו בתחרות: שילוב מערכות “מציאות מדומה” בתוכנית הלימודים כך שתלמידים יוכלו לסייר בצורה וירטואלית במקומות שהם לומדים עליהם ולהחיות את שיעורי ההיסטוריה, תנ”ך, גיאוגרפיה ועוד. כן יפתחו בני הנוער מערכות הגנה מפני התקפות של אנונימוס לאתרים קטנים שדלים במשאבים, ורעיונות רבים אחרים במגוון רחב של תחומים.

התחרות, הנקראת “האקתון של תל אביב”, היא הזדמנות לבני נוער לנצל את חופשת חג הפסח כדי להגשים את רעיונותיהם וחלומותיהם עם אפשרות לחשיפה מהירה בפני אנשי הייטק מובילים בארץ. הארוע נערך בחסות של חברת RapidAPI של אידו גינו, יזם בן 18, שהקים סטארטאפ המגלגל מיליונים,  המאפשר ליצור אפליקציות תוך כדי חיסכון בזמן וכסף כתוצאה משימוש בחלקי קוד מוכנים.

תגובות סגורות