קיידנס רוכשת את חברת Rocketick הישראלית

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מכריזה על רכישתה של חברת Rocketick הישראלית, חלוצה ומובילה בפיתוח של פתרונות למיקבול והאצה של סימולציות. הטכנולוגיה של Rocketick מאיצה את הסימולטור  Incisive® Enterprise של קיידנס ומספקת עד פי שישה האצה עבור סימולציות RTL (register-transfer-level), עד פי עשרה האצה ל-Gate level ועד פי שלושים בסימולציות DFT ברמת Gate level וזאת בשימוש על שרת מרובה ליבות סטנדרטי.

הפתרון של Rocketick מוכח ונמצא בשימוש כיום על ידי מספר חברות בתחום המוליכים-למחצה הפועלות בתחום המובייל, השרתים והתחומים גרפיים. השילוב עם טכנולוגיית Rocketick ישמש את קיידנס לחיזוק אסטרטגיית ה- System Design Enablement שלה, על ידי מתן פתרון סימולציה בעל ביצועים גבוהים במיוחד המאפשר האצה של פיתוח מערכות הלקוח.

הטכנולוגיה של Rocketick עובדת באופן חלק עם סימולטור Incisive Enterprise של קיידנס, זאת ללא צורך בהתאמות של התכנון או שינויים בפרוייקט הלקוח.

“הבטחת השלמתו של אימות SoC (מערכת על-שבב) בזמני הפרויקט הקצרים בתעשייה הניע את הדרישה לפתרונות הטכנולוגיים בתחום”, כך אמר ד”ראנירוד דוורן, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצות המערכות והוורפיקציה, וכן  קבוצתהדיגיטל וה-Signoff בקיידנס העולמית. ” Rocketickהיא ספקית מובילה של סימולציות מקביליות עבור ריבוי-ליבות ואני מצפה בקוצר רוח להשתלבותם של אנשי החברה בשורות קיידנס כך שיהוו נדבך נוסף לחדשנות והמובילות הטכנולוגית של קיידנס, לטובת לקוחותינו ושותפינו”.

ליאור שחורי, שותף בקרן הון סיכון פרגרין, ומנהל חממת אינסנטיב, שליווה את רוקטיק מהקמתה, מסר: “כשביצענו את ההשקעה ברוקטיק, רוב הקרנות בארץ לא רצו לקחת סיכון ונמנעו מהשקעה בתחום הצ’יפים. יתר על כן, המוצר של רוקטיק התבסס על רעיון טכנולוגי מאד מורכב שטמן בחובו אתגר טכנולוגי עצום. אחד הגרומים שהובילו אותנו להשקעה הייתה האיכות שהקרין צוות היזמים, שלושה מקצועני שבבים צנועים אך מרשימים. גורם נוסף שתרם למהלך הוא הגיבוי שקיבלנו מתכנית החממות, שמהווה עדות נוספת לחיוניותה של תכנית זו לצמיחה ולהתפתחות תעשיית ההיי-טק בישראל”.

פרגרין ונצ’רס היא קרן early stage המתמחה בהשקעות משלבים מוקדמים וממשיכה עם החברות גם לשלבים מתקדמים. זה האקזיט השני שפרגרין רושמת בשנה האחרונה, אחרי מכירת Marketyze ל-Revionics לפני מספר חודשים. בין האקזיטים הנוספים של פרגרין נמנים Neovasc, Bballoon ו-Eurekify.

הרכישה צפויה להסתיים ברבעון הפיסיקלי השני של שנת 2016 ואינה צפונה להשפיע את התוצאות התפעולותיו של החברה לשנת 2016 הפיזיקלית כולה. תנאי הרכישה הסופיים לא הושלמו. Rocketick מגובה בהשקעות של Intel Capitalומשקיעים נוספים.

תגובות סגורות