ווינד ריבר משלבת יכולות עדכון תוכנה מהאוויר של Arynga

ווינד ריבר, מובילה עולמית באספקת תוכנה עבור האינטרנט של הדברים (IoT), הכריזה על הוספת קו מוצרי התוכנה של ארינגה (Arynga) אל מערך פתרונות הרכב שלה. ארינגה מספקת עדכוני תוכנה מהאוויר (OTA – Over the Air) עבור פתרונות רכב, כולל טכנולוגיות לעדכון תוכנה מהאוויר (SOTA) וקושחה מהאוויר (FOTA).

היצע ה- Over the Air החדש יסייע לתעשייה להמשיך את ההתקדמות בעולם של רכבים מרושתים ונהיגה אוטונומית, ישפר את אבטחת הרכבים, יפחית עלויות הקשורות בתוכנה, ויאיץ אף יותר את צמיחת ה- IoT לרוחב שווקים נוספים.

שימוש ב- OTA לעדכוני תוכנת רכב הוא בעל פוטנציאל להפוך את תהליכי קדם הפעלת מערכות הרכב ופוסט הפעלה לקלים יותר, ולשפר את חווית הנהג הרבה אחרי שהרכב עזב את רצפת המפעל. יצרני רכב מתמודדים לעיתים קרובות עם הצורך לעדכן במהלך מחזור הפיתוח מאות רכבים בצי מבחן במספר מחזורים של עדכוני תוכנה. עם יכולות OTA, יצרני ציוד (OEM) יכולים לנהל תוכנה במכונית לאורך מחזור חיי הפיתוח, ולשמור עליה מעודכנת עם הגרסה האחרונה. חשוב מכך, לאחר הפעלה, יכולות OTA יכולות להפחית משמעותית עלויות הקשורות באחריות תוכנה וקריאות שירות עבור OEM. בנוסף, הם יכולים ליצור הזדמנויות נוספות להגדלת הערך של רכבים בפעולה, באמצעות שיפור מתמשך של חווית הרכב והמותג דרך תוכנה חדשה, עם הפוטנציאל ליצירת זרמי הכנסה חדשים שלא היו אפשריים בעבר.

“שילוב של תוכנת ארינגה יחד עם עשרות שנות הובלה של ווינד ריבר בתעשיות עם מערכות חיוניות, יעניק ללקוחותינו אפשרות לזנק לקראת מהפך בתוכנה”, אמר מרקז מקאמון, מנכ”ל פתרונות רכבים מרושתים בווינד ריבר. “OTA מעניק ליצרנים פלטפורמת מחזור חיים כדי לספק עדכונים יעילים ותוכן לרכבים לכל מכשיר משובץ. התוספת של טכנולוגיות ארינגה תבדל משמעותית ותרחיב את הצעת הערך של פלטפורמות Wind River Helix “.

תגובות סגורות