לנובו ישראל מרחיבה את מערך ההפצה של קו תחנות העבודה ThinkCentre בישראל

לנובו ישראל מודיעה על מינויה של חברת טכנו-רצף כמפיצה רשמית של קו תחנות העבודה ThinkCentre של לנובו בישראל. במהלך זה, מצטרפת טכנו-רצף למערך ההפצה הקיים של חברת לנובו בתחום זה.

הוספת טכנו-רצף כמפיץ רשמי לתחנות העבודה ThinkCentre בישראל הינה חלק ממגמת הגידול של לנובו הממשיכה לבצר את מעמדה המוביל בארץ ובעולם. לנובו ישראל ממשיכה לצמוח ומובילה את שוק המחשבים הניידים בישראל עם נתח שוק של 21.6% (עפ”י נתוניIDC  לרבעון שלישי 2016). גם בשוק העולמי מדורגת היום לנובו כיצרנית המחשבים הגדולה בעולם מזה יותר משנתיים ברציפות.

חברת טכנו-רצף מתמחה בהפצה ובשיווק של פתרונות מחשובמתקדמים ונחשבת כאחת מהוותיקות והמובילות בישראל. החברה הינה מפיצה ומשווקת רשמית של מגוון מותגים וביניהן של חברות HP , Acer ו-EPSON בישראל.

לדברי סיגל אלבאום, מנכ”ל לנובו ישראל, “אנו גאים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם חברת טכנו-רצף, שיתמקד בקו תחנות העבודה ThinkCentre של לנובו. טכנו-רצף היא חברה ותיקה ומובילה עם נוכחות בולטת בשוק הישראלי, כמו גם בעלת היקף רחב מאוד של משווקים העובדים עימה. אנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה שלנו יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק העסקי והארגוני ויסייע בהמשך ביסוס מעמדה המוביל של לנובו כספקית פתרונות המחשוב המובילה בארץ”.

לדברי אריה סגל, מנכ”ל טכנו-רצף, “אנו שמחים על בחירתה של חברת לנובו בחברת טכנו-רצף כמפיצה ומשווקת של מוצריה בישראל. אני בטוח ששילוב יכולות ההפצה והשיווק של טכנו-רצף ומגוון המוצרים המצוין של חברת לנובו יביא להגדלה ולהרחבה ניכרת של היקף העסקים ונתח השוק המשותף בישראל.

 

בתמונה: סיגל אלבאום, מנכ”ל לנובו ישראל

תגובות סגורות