חדשות היום

HP משדרגת ומרחיבה את קו תחנות העבודה השולחניות

HP Inc. מעדכנת ומשדרגת את קו תחנות העבודה שלה, HP Z, תוך שילוב בין טווח הרחבה גדול יותר, זיכרון מהיר יותר וריבוי ליבות – המאפשרים לתמוך בעומסי העבודה התובעניים ביותר. במקביל, מציגה החברה גם כונן אחסון חדש, HP Z Turbo Drive G2 PCIe SSD,  המהיר ביותר מתוצרתה, בנפח של טרה בייט אחד, המשלב טכנולוגיית SSD בממשק PCIe.

תחנות העבודה השולחניות המעודכנות של HP, מדגמי Z840, Z640   ו- Z440, משלבות את הדור הבא של מעבדי Xeon של אינטל, אופציות גרפיקה בסביבת NVIDIA Quadro ו- AMD FirePro, כמו גם אפשרות בחירה בין מערכות ההפעלה של מיקרוסופט ובין לינוקס. מעבדי Xeon E5-2600 v4 החדשים של אינטל יאפשרו לתחנות העבודה לתמוך במהירות זיכרון גבוהה יותר לעומת דורות קודמים של מעבדים – בקצב של עד  Mhz2400, ותמיכה בעד 44 ליבות עיבוד פיזיות לכל תחנת עבודה.

כונן HP Z Turbo Drive המציע טרה-בייט אחד של אחסון נתונים בסביבת PCIe SSD מותאם לעבודה בסביבת תחנות העבודה של HP, ומציע ביצועי קריאת נתונים מהירים עד פי ארבעה בהשוואה לכונני SSD מסורתיים – במחירים דומים. הדור השני של כונני HP Z Turbo מבוסס NVMe, משיג תגובות קלט-פלט מהירות במיוחד, על מנת לעבד נפחי נתונים גדולים. תחנות העבודה השולחניות HP Z840, Z640, Z440   ו- Z240 ניתנות להרחבה נוחה, באמצעות שילוב כונני HP Z Turbo Drive G2 יחד עם כונני דיסקים רגילים, בממשק SATA.

לדברי גוון קובל, מנהלת הפתרונות המסחריים והפתרונות לתחום הקמעונאות של HP באירופה, המזה”ת ואפריקה, “תוספת תחנות העבודה החדשות והכוננים מסדרת Z ממחישה את המחויבות הבלתי מעורערת של HP למקצוענים, הדוחפים את גבולות הטכנולוגיה על מנת להביא לעולם חדשנות המשנה את חיינו. ככל שמתרחבת הדרישה לעיבודי Big Data, ימשיכו מוצרי HP Z להציע אמינות משופרת, ביצועים וחדשנות ללקוחות העובדים במגוון תחומים – החל מתעשיית החלל ועד לחיפושי נפט או הפקת סרטים שוברי קופות”.

תחנות העבודה מסדרת HP Z בנויות על מנת להתמודד עם הדרישות המאפיינות תעשיות עתירות מחשוב, לרבות עולם המדיה והבידור, העיצוב הגראפי, תיב”ם, ארכיטקטורה, צילום, תעשיות ייצור, עולם הפיננסים, שירותי בריאות, הדמיה מדעית וחיפושי נפט וגז. על מנת להרחיב עוד יותר את נתח השוק של המערכות, מציעה HP תחנות עבודה בתצורות שנבדקו ואושרו להרצת יישומים של אדובי, אוטודסק, Avid, דאסו, ESRI, SolidWorks, סימנס ואחרים.

תוך התמקדות רצופה בביצועים, חדשנות ואמינות, מציעות שלוש תחנות העבודה של HP מארז שהגישה אליו מתבצע ללא כלי עבודה כל שהם, מאחזים משולבים ועיצוב ללא כבלים נראים לעין – הכל על מנת לאפשר קלות שירות, יעילות תחזוקה וטווח הרחבה נוח במיוחד. תחנות העבודה מצוידות בזיכרון DDR4 מהיר ב- 12.5% בהשוואה לדור הקודם, ושיפורים ב- BIOS המאפשרים ביצועים גבוהים יותר.

קו תחנות העבודה החדשות HP Z מאמץ את ממשק Thunderbolt 2 לספיקה מהירה במיוחד בטיפול בקבצים גדולים, ואת כונני HP Z Turbo Drive למניעת צווארי בקבוק בגישה לאחסון. מערכת HP Performance Advisor מאפשרת ניטור פעילות תחנת העבודה, ותוכנת HP Remote Graphics תומכת בעבודה שיתופית על יישומים עתירי גרפיקה.

החידושים האחרונים בתחנות העבודה וכונני HP Z Turbo Drive G2 1TB PCIe  יהיו זמינים בכל העולם כבר החודש.

 

 

תגובות סגורות