חדשות היום

HP תעבור לצריכת חשמל ירוקה בהיקף של 100%

חברת HP Inc. העמיקה את מחויבותה לקיימות ולשימור הסביבה עם הצהרתה על כוונתה לעבור לצריכת אנרגיה ירוקה בהיקף של 100% בפעילותה ברחבי העולם. במסגרת זו הצטרפה החברה ליוזמה הבינלאומיתRE100  המאגדת את כל הארגונים שהתחייבו לבצע מעבר מלא לאנרגיה ירוקה.

בראש היוזמה עומדת ה-Climate Group בשיתוף עם CDP והיא עובדת עם חברות כמו HP כדי לסייע להן לעבור למקורות אנרגיה ירוקים ולהאיץ את המעבר של שוק האנרגיה הגלובאלי לכלכלה בעלת צריכה נמוכה של פחמן.

הצעד הראשון להשגת יעד שאפתני זה של HP הוא מעבר לצריכת אנרגיה ירוקה בהיקף של 40% עד שנת 2020.

חברת HP Inc. מיישמת אסטרטגיה תלת שלבית כדי להגיע ליעד:

1. הפחתה אגרסיבית של צריכת האנרגיה באמצעות ייעול מבנים ופעילויות ויישום פרויקטים חדשים של יעילות.

2. הגדלת השימוש במקורות אנרגיה מתחדשים באתרי החברה.

3. רכישה או הפקה של מקורות אנרגיה חלופיים באתרים חיצוניים במטרה להפחית פליטת הפחמן.

“ההצטרפות ליוזמה RE100 היא נקודת ציון חשובה ל-HP במהלך המתמשך שלנו לעבור באופן מלא לאנרגיה מתחדשת”, ציין נייט הארט, מנהל תחום קיימות והשפעה חברתית ב-HP. “ככל שאנחנו ממשיכים לפתח עסקים ברמה גבוהה יותר של קיימות, חיוני שיהיו לנו מקורות אנרגיה יעילים יותר ומזהמים פחות – שהם חיוניים לצמיחה העסקית של HP. המחויבות שנטלנו על עצמנו טמונה באמונה כי טכנולוגיה וקיימות יכולות להשתלב לכוח גדול שמחולל חדשנות, ומסייע לשגשוג מחדש של עסקים, קהילות ואנשים”.

“עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם HP והמחויבות של החברה לקיימות עסקית היא ברורה”, אמרה איימי דוידסן, מנהלת Climate Group בצפון אמריקה. אנו מקדמים בברכה את מעמדה של HP כמובילה בתחום ומחויבותה להניע קדימה את המהפכה הנקייה – לטובת הסביבה והכלכלה”

תגובות סגורות