מזור רובוטיקה מדווחת על קבלת חמש הזמנות למערכות Renaissance

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על קבלת הזמנות לחמש מערכות Renaissance ברבעון הראשון  אשר הסתיים ב-31 במרץ, 2016. בשוק האמריקאי התקינה החברה ארבע מערכות, בכללן מערכת אחת עם מודול המוח, ובשווקים הבינלאומיים קיבלה החברה הזמנה אחת מהמפיץ של מערכותיה באוסטרליה.

“הייתה לנו התחלה מבטיחה לשנת 2016 הן בהיבט של הזמנת מערכות והן בהיבט של רמת השימושיות במערכת ה-Renaissance, ואף הצלחנו ליצור תשתית איתנה ליצירת הזמנות נוספות בהמשך השנה”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “במהלך הרבעון הראשון התקנו מערכות בשני מוסדות אקדמיים בארה”ב – בכללם במרכז הרפואי רוברט ווד ג’ונסון בשוק העירוני ניו יורק – המשקף את הצלחתנו לחדור לפלח שוק זה, אשר לו השפעה רבה על הענף. אנחנו ממשיכים להשיג הכרה בשוק היעד שלנו – ניתוחי עמוד השדרה – וזו עדות ליתרונות הקליניים והכלכליים שמציעה מערכת ה- Renaissanceלמטופלים, מנתחים ובתי חולים. המומנטום העסקי שלנו מעניק לנו ביטחון רב שנמשיך להציג צמיחה במכירת המערכות בשנת 2016, גם בהשוואה לתוצאות השיא שלנו ב-2015”.

מזור רובוטיקה סיימה את הרבעון הראשון עם סך של 113 מערכות Renaissance ברחבי העולם, בכלל זה 68 מערכות בארה”ב, שוק היעד העיקרי לצמיחת החברה. החברה מתכוונת לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרץ 2016, במהלך חודש מאי.

בתמונה: אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור צילום: ישראל סאן

תגובות סגורות