חדשות היום

טכנולוגיה ישראלית תככב בגמר היורוליג

מכבי תל אביב אמנם לא העפילה לגמר היורוליג אך על הפרקט הערב תהיה בכל זאת נציגות ישראלית: טכנולוגיה חדשנית של חברת AGT של היזם מתי כוכבי, תאפשר לצופים חוויית צפייה אינטראקטיבית חסרת תקדים.

במשחק הכדורסל בין צסק”א מוסקבה לפנרבחצ’ה יותקנו עשרות חיישנים ברחבי האולם וכן על גופם של השופטים והמאמנים. החיישנים יאספו וינתחו נתונים ליצירת תוכן עבור הצופים, באמצעות מדיה חברתית וערוצי הפצה דיגיטליים אחרים. הנתונים המופקים מתוך החיישנים ימדדו וינתחו את התנהגות המאמנים והקהל, כדי לקבוע כיצד היא משפיעה על הצלחת הקבוצות.

האוהדים והצופים בבית ייהנו מגישה לנתונים ייחודיים, וכך תתאפשר להם חוויית צפייה מוחשית יותר, המזכירה את האווירה באולם. בנוסף, האוהדים באולם יוכלו לראות על מסך את רמת ההתלהבות של הקהל, באמצעות חיישנים המודדים את רמות האודיו והדופק ומגדירים ציון תמיכה לאוהדים. בעתיד יותקנו חיישנים גם על הספורטאים עצמם.

הטכנולוגיה החדשה פותחה במסגרת מיזם HEED, המשותף ל-AGT ולסוכןהשחקנים האמריקני ארי עמנואל, העומד בראש חברת WME | IMG. “HEED תאפשר לאוהדים לחוות את הפיינל פור מפרספקטיבה שונה, ממש מלב ליבו של המשחק על המגרש”, אמרה דנה רבין, סמנכ”לית התפעול ב-AGT.

בתמונה:  מעודדת שמופיעה באולם – העונדת את החיישנים.

תגובות סגורות