חדשות היום

ARM רכשה את חברת Apical הבריטית תמורת 350 מיליון דולר

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, רוכשת את חברת Apical, מובילה עולמית בדימות (Imaging) ובטכנולוגית ראייה משובצות מחשב שתאפשר למכשירי הדור הבא להבין ולפעול בצורה תבונית על סמך מידע שיתקבל מסביבתם. Apical היא אחת מחברות הטכנולוגיה בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר בבריטניה ומוצרי הדימות המתקדמים שלה נמצאים ביותר ממיליארד וחצי סמארטפונים ובכ-300 מיליון מוצרים נוספים בשימוש צרכני או תעשייתי, כגון מצלמות IP, מצלמות סטילס דיגיטליות, טאבלטים ועוד.
הרכישה, שנסגרה ב-17 למאי, בשווי מזומן של 350 מיליון דולר, תומכת בתוכניות הצמיחה ארוכות הטווח של ARM, בכך שתאפשר פיתוח מוצרי דימות חדשים לדור הבא של כלי רכב, מערכות אבטחה, רובוטיקה, מכשירים ניידים או כל יישום צרכני, כמו בתים חכמים, תעשייתי או מסחרי הדורש עיבוד דימות חכם. הטכנולוגיה של Apical תשלים את מפת הדרכים הטכנולוגית של סדרת ARM Mali , הכוללת מעבדים גרפיים ומעבדים למסכים ו-וידיאו.
“תחום הראייה הממוחשבת נמצא בשלבי הפיתוח הראשונים שלו, ועולם המכשירים הנסמכים על טכנולוגיה מרגשת זו, רק יכול לגדול מנקודה זו”, אמר סימון סיגרס, מנכ”ל ARM. “Apical נמצאת בחזית טכנולוגיית הראייה המשובצת מחשב, המבוססת על מוצרי דימות המובילים שלה, אשר כבר מאפשרים למכשירים חכמים לספק חווית שימוש מדהימה ברמה אחרת. שיתוף הפעולה עם ARM מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים במוצרי הדור הבא, כמו הרכב האוטונומי ומערכות אבטחה מתוחכמות. נפתח פתרונות דימות ממוחשב ייעודיים והטכנולוגיות של Apical ישחקו תפקיד מכריע באספקתם”.
Apical הוקמה בשנת 2002 ומעסיקה כמאה עובדים, רובם בתפקידי מחקר ופיתוח, באתר החברה בלאפבורו, בריטניה.

תגובות סגורות