חדשות היום

טקמר מקבוצת מר בתערוכת Eurosatory 2016

ח. מר תעשיות , העוסקת באספקת פתרונות בתחומי תשתיות ומערכות תקשורת, מערכות ביטחון, מודיעין וסייבר, מודיעה כי חברת הבת טקמר, המתמחה בתכנון, פיתוח ואינטגרציית פתרונות תקשורת טקטית ותקשורת חירום אינטר-אופרבילית לשימוש בגופי צבא, בטחון פנים ושירותי חירום, תציג בתערוכת Eurosatory 2016 שתיערך בפריז בתאריכים 17-13 ביוני 2016.

טקמר תציג בתערוכה פתרונות תקשורת אינטר-אופרביליטיים ((Interoperability לשימוש כוחות הבטחון ביבשה, בים ובאוויר, כולל מרכזי בקרה ושליטה. הפתרונות כוללים ‘ענן תקשורת דיגיטלי’ המאפשר שיתוף משאבי הקשר בין פלטפורמות, מרכזי שליטה ואף בין חיילות תוך שימוש במגוון אמצעי הקשר הנמצאים ברשותם.

טקמר מקבוצת מר היא הספקית הבלעדית ב-18 השנים האחרונות של פתרונות התקשורת לטנק המרכבה, ולאחרונה זכתה בפרויקט המשך להצטיידות של מרכבה סימן 4. במסגרת הפרויקט מספקת החברה את מערכת ה MDIS, אשר כוללת אינטרקום ויציאה לקשר חוץ עבור כל הטנקים מסוג זה בצה”ל, עד סוף השנה. הייחוד במערכת זו הינו זמן העליה הקצר במיוחד המאפשר התקנה ברק”מ יבשתי. כמו כן החלה טקמר בשנת 2016 במספר פרויקטים בראשות קבלן ישראלי מוביל להשבחת מערכות צבאיות במדינות שונות בעולם, באמצעות מערכת MDIS.

עוד יוצגו פתרון תקשורת RoIP – Radio over IP , הכולל אפשרות הצפנה, למרכזי שו”ב קרקעיים, המאחד את כל אמצעי התקשורת – קשר פנים (אנטרקום), רדיו, טלפוניה, מערכות כריזה – לעמדת מפעיל אחת ובכך מאפשר לייצר תקשורת מול כוחות שונים באמצעי קשר שונים. המערכת מותקנת במרכזי שליטה וקרונות תקשורת צבאיים ואזרחיים בעולם.

פתרונות קשר עבור חילות הים שתציג טקמר כוללים מרכזיית תקשורת MCMS מבוססת RoIP בממשק מגע לשימוש בספינות, המותקנת במספר גדול של ספינות בישראל ובעולם, לרבות ספינות מספנות ישראל הנמכרות לצבאות זרים. המערכת מאפשרת לייצר תקשורת בין כל אנשי הצוות על הספינה, בין הצוות לגורמים מחוץ לספינה ובין הספינה ללווייני תקשורת.

במהלך התערוכה תשיק טקמר מוצר חדשני-מטריצת וידיאו טקטית מתקדמת להפצה מקצה לקצה של מספר רב של מקורות וידאו למספר צגים. המערכת מספקת הפצתוידיאו מקצה לקצה (glass to glass) של פחות מ-100msec ומאפשרת צפייה של מספר מקורות חיים ובמקביל שחזור בזמן אמת של ערוצים מוקלטים. כל ערוצי הוידאו מסונכרנים עם ערוצי השמע אשר נבחרו ומוקלטים על גבי מדיה שליפה לתחקור עתידי. המערכת מתאימה למספר פלטפורמות צבאיות.

טקמר תציג את פתרונותיה בביתן הלאומי של ישראל (סיב”ט) בתערוכה, ותאפשר לחוות הדגמה חיה והפעלה של המערכות המתקדמות בצורה דומה למערכות כפי שמותקנות בפלטפורמות השונות.

תגובות סגורות