חדשות היום

לינקדין ו- Proofpoint מעמיקות את שיתוף הפעולה

Proofpoint, חברת אבטחת הסייבר של הדור הבא המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה כי הרחיבה את השותפות שלה עם לינקדין, הרשת העסקית הגדולה בעולם. היחסים המורחבים יכללו שיתוף פעולה מוגבר בנושא הגברת האבטחה ברשת החברתית ועמידה ברגולציה עבור ארגונים הפעילים ברשתות חברתיות.

עסקים ומקצוענים בארגונים מרחיבים בהדרגה את השימוש בלינקדין כדי ליצור קשרים עסקיים, להגדיל את היקף העסקים ולאתר עובדים. עם הגברת השימוש בלינקדאין הם נתקלים גם בדרישות רגולציה ואבטחה ייחודיות בענפים מסויימים, אזורים גיאוגרפיים ואפילו חברות מסוימות. כשותפה קיימת בתוכנית הסמכות הרגולציה של לינקדין, Proofpoint ממשיכה להציג הצלחות בהגנה והבטחת עמידה ברגולציה עבור פעולות לינקדין של חברות והעובדים שלהן.

ProofPoint, הנסחרת בנאסד”ק בשווי שוק של כ- 2.5 מיליארד דולר, מספקת פתרונות להתמודדות עם איומים ולהגיב למתקפות. בין היתר כוללים פתרונותיה מערכות לאבטחת תעבורת דואר אלקטרוני, הגנה על המידע בדואר האלקטרוני, מניעת דליפה ומתקפות על דואר אלקטרוני, הגנה מפני איומים מתקדמים, אבטחת תעבורת רשת, הגנה על מובייל ורשתות חברתיות, אירכוב מאובטח של מידע ארגוני ופתרונות תאימות לדרישות תקנים ורגולציה.

“Proofpoint היא מותג המספק אבטחה אמינה עבור ארגונים אשר הוכיחה עצמה כשותפה חזקה וחדשנית”, אמר סקוט רוברטס, סגן נשיא פיתוח פעילות אנטרפרייז, לינקדין. “בעוד אנו ממשיכים לחזק את היכולות שלנו עבור החברים ברשת לינקדאין והמעסיקים שלהם – כדי להתחבר, לתקשר ולשתף תוכן – בניית יחסים הדוקים עם מובילים בשוק הם דבר חשוב. Proofpoint מסייעת לצוותים שלנו לבצע התרחבות כשהם מעניקים לנו את היכולת לעמוד בדרישות אבטחה ורגולציה של לקוחותינו הארגוניים”.

“ל- Primerica יש למעלה מ- 100,000 סוכנים עצמאיים, שרבים מהם משתמשים בלינקדין לצורך יצירת רשת קשרים וניהול יחסים”, אמר מישל צ’סטיין, סגן נשיא ב- Primerica. “שמירה על תקנות רגולציה היא דבר חיוני ומורכב מאוד. אנו בטוחים כי אנו יכולים לנצל את העוצמה של המדיה החברתית בהיקפים נרחבים באמצעות היכולות שמסופקות דרך השותפות בין החברות המובילות לינקדין ו- Proofpoint”.

“לינדקין ממשיכה להיות המובילה ברשתות מקצועיות ומייצרת ערך עבור חברות ועובדים בסושיאל”, אמר דווין רדמונד, סגן נשיא ומנכ”ל ב- Digital Risk Solutions עבור Proofpoint. “המיקוד היחיד של הצוות שלנו הוא לספק את המערך הרחב והעמוק ביותר של יכולות אבטחה ועמידה ברגולציה עבור רשתות חברתיות. הסטטוס שלנו כשותפה מועדפת לאבטחה ועמידה ברגולציה בלינקדין מגביר את היכולת שלנו לסייע לחברות באופן רחב יותר ולאמץ במהירות פתרונות לינקדין”.

תגובות סגורות