מארוול ישראל משיקה שני מתגי תקשורת חדשים לרשתות Enterprise

מארוול, יצרנית מובילה של רכיבי VLSI  לתקשורת, ותשתיות ענן ואחסון, חושפת מתגיEthernet חדשים שפותחו במרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל.

Prestera 98DX325Xמהווה את הגרעין למערכות Ethernet ותומך ב- 24 ו- 48 ממשקי 2.5GbE וכן בממשקי של 10GbE ו-40GbE ומהווה את הגרעין לבנית מערכות בקצב של 168Gbps, בשימוש במתג בודד.

  • תומך בקישוריות למגוון יישומים לרבות נקודת גישה, תחנות עבודה ומחשבים אישיים חזקים ושרתים.
  • מאפשר האחדת תשתיות רשת קווית ואלחוטית בארגון, תוך ניצול פריסת כבלי תקשורת הקיימים מסוג CAT5e לשדרוג מתקשורת  1GbE ל- 2.5GbE על גבי כבלי נחושת.
  • המתגים החדשים מאפשרים לקבץ מספר מערכות בדידות למתג לוגי אחד (stacking).
  • טכנולוגית המתג תומכת ב- virtual interfaces ומשתלבת במגמה של virtualization.

98DX83XXPrestera  מהווה את הגרעין למערכות Ethernet ותומך במספר רב של ממשקי 10GbE ו- 40GbE ומהווה את הגרעין לבנית מערכות בקצב של 320Gbps, בשימוש במתג בודד.

  • בעזרת המתג החדש, ניתן לאחד קישוריות לתחנות עבודה, שרתים ומערכות האחסון ע”ג רשת אחודה בענן הפרטי/אירגוני.
  • מתג יעיל במיוחד המאפשר בניית מערכות בקצב גבוה, ובעלות המאפשרת פריסה נרחבת בארגונים.
  • טכנולוגית המתג תומכת ב- virtual interfaces ומשתלבת במגמה של virtualization.

גיא אזרד, ממארוול ישראל, סגן נשיא במארוול העולמית, מנהל ההנדסה של תחום מתגי תקשורת: “תצורות רשת 2.5GbE זוכות לשימוש נרחב ברשתות הקמפוס האירגוני. זה הרגע הנכון לפתרונות יעילים וחסכוניים במיוחד המשלבים גישה ב- 2.5GbE לתחנות הקצה ולנקודותWIFI  מתקדמות, ואיסוף התעבורה לממשקים מהירים של 10GbE  ו – 40GbE.

בזכות שילוב טכנולוגית מיתוג ניתנת לתכנות והתומכת בווירטואליזציה — דוגמת VXLAN, NSH  –מארוול ממשיכה להוביל ומאפשרת ללקוחותיה לבנות רשת מהירה ואחודה, הפרושה בארגון עד לתחנות הקצה והשרתים.”

בשילוב עםהמתגים החדשים, מציגה מארוול גם כלים לבניית רשתות תקשורת מוגדרות תוכנה (SDN) וממשק ניהול מתקדם למתגי התקשורת, המאפשרים פריסת ענן פרטי תחת פתרון תוכנה אחוד.

תגובות סגורות