פתרון המובייל של מג’יק שימש לפיתוח אפליקציית קליטת לקוחות במוסכי טויוטה

מג’יק תעשיות תוכנה, (ת”א: מג’יק; נאסד”ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי פלטפורמת הפיתוח Magic xpa, שימשה לפיתוח אפליקציית המובייל למוסכי חברת טויוטה בישראל. האפליקציה פותחה בשיתוף  עם חברת אייל פתרונות תוכנה, עבור יוניון מוטורס – היבואן הרשמי של רכבי טויוטה בארץ.

מטרת הפרויקט הייתה לייעל את תהליכי קבלת הרכבים המגיעים לטיפול במוסכי טויוטה, ולהביא לקיצור דרמטי בזמני ההמתנה ולשיפור בשירות ללקוח. החברה השתמשה בפלטפורמות מג’יק לצורך פיתוח ופריסה מהירים של האפליקציה על גבי מכשירי אייפד, תוך התממשקות עם מערכת “מוסכית 2014” – תוכנה המשמשת לניהול מרכזי שרות ומוסכים אשר פותחה גם כן בעזרת פלטפורמת הפיתוח של מג’יק.

האפליקציה החדשה נפרסה על גבי יותר מ-100 מכשירי אייפד במעל ל-30 מרכזי שירות ברחבי הארץ. היא מאפשרת לצוותי המוסכים לקבל בזריזות את כל הנתונים על הרכבים המגיעים לטיפול , ומאפשרת גישה למידע השמור על הרכבים במסדי הנתונים של החברה. בשלב הבא מתשאל איש הצוות עם את הלקוח לצורך קבלת מידע על הטיפול הנדרש. בגמר הבדיקה מוחתם הלקוח על טופס קבלת הרכב והצעת מחיר ישירות על גבי האייפד, ומשוחרר מהמוסך ללא צורך להיכנס למשרד הקבלה. התהליך החדש כולו קצר באופן משמעותי מבעבר, מאפשר לצוות המוסך לעבוד בצורה יעילה יותר ומשפר משמעותית את חווית הלקוח.

יוסי אנטמן, מנהל רשת מרכזי השירות, יוניון מוטורס בע”מ יבואן טויוטה בישראל: “אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה המוצלח עם ‘אייל פתרונות תוכנה’ ועם חברת מג’יק. מטרתנו בפרויקט היתה ליישם אפליקצית מובייל שתשפר את חווית הלקוח בעת הגעתו למרכזי השרות שלנו, וזירוז תהליך קבלת הרכבים לטיפול ושיפור השירות ללקוחות. הפיתוח על גבי פלטפורמת מג’יק איפשר לנו לקבל את האפליקציה בזמן קצר ובעלות פיתוח משתלמת.”

אריק מיפנו, מנהל מג’יק ישראל: “כיום ארגונים יכולים לשפר באופן דרמטי את איכות השירות ללקוח באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. פרויקט קליטת הלקוחות במרכזי השירות של טיוטה הנו דוגמה מצוינת הממחישה כיצד שימוש ביכולות המובייל מאפשר ללקוח חווית שירות משופרת ושונה בתכלית מהחוויה  אליה היה רגיל עד כה. אין ספק כי שימוש במובייל יכול לסייע רבות לארגונים לספק ערך רב ללקוחותיהם וכל זאת בעלות תועלת מירבית.

תגובות סגורות