חדשות היום

רד וצ׳קפוינט חשפו פתרון משותף לאבטחת סייבר עבור רשתות תקשורת של תשתיות קריטיות

החברות רד וצ׳קפוינט  הודיעו על שיתוף פעולה באמצעות פתרון אבטחת סייבר ‘מקצה לקצה׳ לרשתות תקשורת תפעוליות של תשתיות קריטיות (OT), המגן על בקרים וציוד ה-SCADA, כמו גם ממתקפות סייבר על מערכי הבקרה והנתונים של הרשת.

״איומי סייבר על תשתיות קריטיות הפכו לסוגיה של בטחון לאומי״, אמר אוליק ברוידא, סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי ברד. ״רד וצ׳קפוינט איחדו כוחות ותחומי מומחיות כדי לספק פתרון אבטחת סייבר שמאפשר הגנה אולטימטיבית לרשתות תשתיות קריטיות, דוגמת תחנות כוח של חברות החשמל״.

פתרון זה הוא חלק ממערך פתרונות ה- Service Assured Networking (SAN) של רד המאפשרים מעבר חלק ומאובטח לרשתות packet, ומשלב את ה-ICS Security Gateway של צ׳קפוינט בציוד התקשורת של רד. הוא מנהל את הגישה למתחמים האלקטרוניים המאובטחים (electronic security perimeter ,ESP) של תחנות הכוח ומגן על משאבי הסייבר ממתקפות פנימיות וחיצוניות מסוגים שונים, כולל מתקפות DDoS, ניסיונות man-in-the-middle , source-spoofing ו-session hijacking. הפתרון המשותף מתאים לכל רשת, בין אם נבנתה תוך שימוש בפלטפורמות הרשת של רד, או כתוספת לרשת קיימת.

חברות החשמל שמצטיידות בפתרון החדשזוכות למגוון הגנות ושכבות אבטחת סייבר, הכולל, בין השאר, הצפנה, מניעת פלישה לרשת, זיהוי פעולות חריגות ואימות זהות. הפתרון מאפשר לחברות החשמל לעמוד בתקנים מחמירים, דוגמת הדרישות החדשות של North American Electric Reliability Council (NERC) עבור הגנת תשתיות קריטיות (CIP).

״פתרונות אבטחת הסייבר של צ׳קפוינט למערכות בקרה מבוססות ICS/SCADA מבטיחים שמשאבים חיוניים, דוגמת מתקני ייצור חשמל, מערכי בקרת תנועה, מערכות טיהור מים ובתי חרושת, לא יינזקו״, אומר אלון קנטור, סמנכ״ל הפיתוח העסקי בצ׳קפוינט. ״השותפות שלנו עם רד מתווה דרך חדשה להעברת היכולות הללו ללקוחותינו״.

בתמונה: אוליק ברוידא, סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי ברד

תגובות סגורות