גרטנר קובעת: SAP מובילה בתחום פתרונות לאינטגרציית נתונים

דוח ריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2016 מדרג את ענקית הטכנולוגיה SAP כמובילה בתחום פתרונות לאינטגרציית נתונים, זאת הפעם התשיעית ברציפות.

בדוח של החברה הנושא את השם: 2016 Magic Quadrant for Data Integration Tools, ציינה גרטנר כי SAP זוכה לעמדה של מובילה בזכות שלמות החזון ויכולות הביצוע של הפתרונות שלה בתחום אינטגרציית נתונים.

לדברי פיליפ און, סמנכ”ל שיווק מוצרים ב-SAP העולמית, “אנו מאמינים שההובלה שלנו בתחום אינטגרציית נתונים היא בזכות חדשנות פורצת דרך והיצע מקיף של פתרונות שאנו מספקים לחברות וארגונים בתחום, המסייעים להם  לשגשג בעידן הכלכלה הדיגיטלית”.

און מוסיף כי “הנתונים הם הדלק של כל עסק וארגון דיגיטלי והמשימה שלנו ב-SAP היא להבטיח ללקוחותינו מצוינות בתחום ניהול ואינטגרציית המידע באמצעות עבודה והתבססות על נתונים מהימנים, שלמים ורלוונטיים להם”.

על פי גרטנר, מפתחים וארכיטקטים בתחום התוכנה נדרשים לפתרונות ופלטפורמות בתחום אינטגרציית נתונים כבר בשלבים המוקדמים של הפיתוח, על מנת להבטיח כי מערכות המידע והיישומים יוכלו לטפל באופן מהיר ויעיל יותר בנתונים מקומיים ומחוץ לחברה, תוך קריאה, ניתוח ויצירת טריגרים לפעולה כלשהי תוך זיהוי המטא-דאטה במודל נתונים דינמי מבוזר.

לדברי תומר שטיינברג, מוביל תחום Business Analytics ב-SAP  ישראל “SAP משקיעה רבות בקידום חדשנות תחומי פעילותה לרבות בתחום פתרונות ניהול ואינטגרציית נתונים עבור חברות וארגונים. הפתרונות החדשניים מציעים יכולות משופרות בניהול המידע המגיע מסביבות ענן שונות וסביבות ביג דאטה אחרות, תוך שיפור יכולות Self-Service וניהול המידע בארגון”.

שטיינברג מוסיף כי, “עם הגרסאות החדשות שאנו מציעים סביב פתרונות:  SAP HANA smart data integration, SAP HANA smart data quality, SAP Agile  Data Preparation application, SAP Data Services  ו- SAP Information Steward software , חברות וארגונים יכולים להתמודד בהצלחה רבה יותר עם אתגרי הארגון הדיגיטלי”.

בתמונה: תומר שטיינברג, מוביל תחום Business Analytics ב-SAP  ישראל

 

תגובות סגורות