חדשות היום

סיוה סיפקה טכנולוגיית בלוטות’ מתקדמת ליצרנית מכשירי השמיעה Oticon

חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי סיפקה טכנולוגיית בלוטות’ BLE ליצרנית מכשירי השמיעה אוטיקון (Oticon).  אוטיקון, שבסיסה בדנמרק, היא מיצרניות מכשירי השמיעה המובילות בעולם.

טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה, הכוללת קישוריות אודיו בצריכת הספק נמוכה (BLE), שולבה במכשיר השמיעה החדש Oticon Opn. מכשיר זה מאפשר לאנשים הסובלים מאיבוד שמיעה ליהנות מאיכות שמע ברורה ונקייה יותר, ומקישוריות עם מכשירים מבוססי בלוטות’, בהם סמארטפונים וטלוויזיות דיגיטליות.

שיפור חיי הסוללה

טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה כוללת רכיבי חומרה ותוכנה, ומתאפיינת בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המשפרת את חיי הסוללה במכשירים. טכנולוגיה זו מבוססת בין השאר על פיתוח של חברת RivieraWaves, שנרכשה על-ידי סיוה לפני כשנתיים.

“צריכת הספק נמוכה במכשירי בלוטות’ היא קריטית, ומאפשרת ללקוחותינו להתחבר ישירות ליישומי האודיו של מכשירים שונים ובכך להרחיב משמעותית את חוויית השימוש במוצרים שלנו”, אמר סמנכ”ל המחקר והפיתוח של אוטיקון, פין מורינג. “בחרנו בטכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה כרכיב חשוב בפתרון שלנו, הודות לשילוב המנצח של מובילות שוק, טכנולוגיה איכותית ותמיכה טכנית מצוינת”.

מוצר ייחודי

מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ’, הוסיף: “אנו שמחים להודיע על הסכם הרישוי עם אוטיקון ועל השקת מכשיר השמיעה החדש שלה, המבוסס על טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה. טכנולוגיה זו מתאפיינת בצריכת הספק נמוכה מאוד, ומאפשרת לאוטיקון להציע ללקוחותיה מוצר ייחודי ומתקדם”.

תגובות סגורות