חדשות היום

PHILIPS משיקה קו אוזניות ספורט מעוצבות וקלות משקל המותאמות לספורטאים

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה משיקה את קו אוזניות הספורט החדש של פיליפס, המותאם במיוחד עבור ספורטאים. האוזניות מאופיינות בעיצוב ייחודי לשימוש פיזי ממושך, בעלות משקל נוצה ואיכות סאונד בלתי מתפשרת.

הקו החדש כולל חמש אוזניות IN EAR עמידות בפני זיעה, לחות וגשם (בתקנים IPX2/4). כמו כן, לאוזניות יש תפס מיוחד המחזיק את חוט האוזנייה כך שלא יסתבך במהלך הריצה או הפעילות הגופנית של הספורטאים. בנוסף האוזניות מאפשרות קיום שיחות טלפון במהלך הפעילות.

אוזניות ה-  Actionfit RunWild SHQ1405שוקלות פחות מ-5 גרם ומאפשרות אחיזה נוחה בתוך האוזן במגוון אפשרויות בחירה. הרמקולים בקוטר 13.6 מ”מ עם מגנט ניאודימיום מאפשרים סאונד איכותי עם באסים מודגשים. מחיר: 169 ₪.

אוזניות ה- Actionfit DigDeep SHQ2405 שוקלות 4.3 גרם בלבד ובעלות מבנה ארגונומי המאפשר אטימה מלאה של הצליל באוזן. בנוסף, האוזניות מגיעות עם 3 גדלים שונים של מתאמי אוזניים, רמקולים בקוטר של 8.6 מ”מ המעניקים סאונד איכותי ופאוץ’ ייחודי לשמירת האוזניות כשהן לא בשימוש. מחיר: 179 ₪.

אוזניות ה- Actionfit NoLimits SHQ3405 מגיעות עם מתאמי סילקון בגדלים שונים להתאמה אישית לאוזן ובעלות מבנה ארגונומי המעניק אטימה מלאה של הצליל בתוך האוזן. האוזניות שוקלות 7.1 גרם וכוללות רמקולים בקוטר של 8.6 מ”מ אשר מספקים איכות סאונד ובאסים עוצמתיים. האוזניות מגיעות עם פאוץ’ ייחודי לשמירת האוזניות כשהן לא בשימוש. מחיר: 269 ₪.

אוזניות ה- Actionfit RunFree SHQ6500CL בעלות חיבור אלחוטי Bluetooth ושלט בגוף האוזנייה המאפשר שליטה על עוצמת השמע, מענה לשיחות ומעבר בין שירים. האוזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 13.6 מ”מ עם מגנט ניאודימיום המפיקים סאונד איכותי. כמו כן, המבנה האקוסטי של האוזניות מאפשר שמירה על קשר עם הסביבה במהלך האימון. מחיר:299 ₪.

אוזניות ה- Actionfit RunFree SHQ7900CL מספקות עד 6.5 שעות האזנה בהטענה בודדת וחיבור Bluetooth 4.1 אלחוטי, לרבות רמקולים בקוטר 13.5 מ”מ המפיקים סאונד באיכות גבוה עם באסים מודגשים. בנוסף, באוזניות יש שתי פונקציות העצמת שמע (Echo Control, Noise Reduction), 3 גדלים שונים להתאמה אישית לאוזן, תפס מגנטי ושלט בגוף האוזנייה המאפשר שליטה על עוצמת השמע, מענה לשיחות ומעבר בין שירים. מחיר: 399 ₪.

תגובות סגורות