Ping Identity רוכשת את חברת ניהול הזהויות והגישה UnboundID

 

Ping Identity, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת MobilitPRO, רוכשת את UnboundID, המספקת ללקוחותיה פתרונות בתחום ניהול הזהויות וניהול גישה. הרכישה תשפר את היכולת של לקוחות Ping Identity, העוסקת בתחום ניהול הזהויות כשירות (Identity as as Service) לנהל ולשמר את לקוחותיהם במגוון ערוצים ומכשירים רחב.

פתרונותיה של UnboundID גורמים למערך האבטחה לזכור את המשתמש, וכך מסייעים לארגון לשפר את גישת הלקוח באופן מאובטח למערכות שלו. הפתרונות של UnboundID משפרים את היכולת של Ping Identity לספק ללקוחות פתרון סקאלבילי לניהול רכיבי IOT הנכללים ברשת ובאבטחת הגישה למידע הארגוני לכל מי שלא עובד בחברה.

בנוסף, בזכות הרכישה של UnboundID תספק Ping Identity ללקוחותיה ספריית משתמש סקלבילית לחיבור לרשתות שיתופיות ולניהול פרופיל הלקוח.

פתרונות Ping Identity כוללים את פתרון PingOne –  שירות ניהול זהויות המאפשר לכל ארגון לספק יכולות זיהוי אחידות באמצעות שם משתמש וסיסמא אחת (SSO). בצורה זו מונע הפתרון את הצורך בניהול סיסמאות מרובות ואת אתגרי אבטחת המידע הנובעים מכך. הפתרון כולל פורטל ייעודי המאפשר להתחבר באופן מאובטח לכל שירותי הענן ולמערכות פנים ארגוניות, כולל מערכות לגאסי; פתרון PingFederate הוא שרת עוצמתי המכיל את כלל יכולות ניהול הזהויות עבור לקוחות, שותפים ועובדים, היכולים להתחבר לכל משאב ארגוני תוך תמיכה בכלל הפרוטוקולים הידועים. הפתרון מיושם במודל ענן או בתוך הארגון; פתרון PingID הוא שירות זיהוי חזק המאפשר למשתמשים לבצע הזדהות לאפליקציות מובייל ושירות ענן באמצעות הטלפון הנייד. בכך הפתרון הופך לפשוט הן לעובדי הארגון והן לאנשי ה- IT.

אריה ברקוביץ’, סמנכ”ל מכירות ב-MobilitPRO: “אחד ההיבטים החשובים ביותר של חברות העוסקות בטרנזקציות דיגיטליות הוא שימור חווית לקוח אישית ועקבית בעת גישה לכל ערוצי התקשורת. UnboundID זוכה באמון ובהכרה של חלק מהחברות המובילות בתחומן כאחד מפתרונות ניהול הזהויות בעל הביצועים הטובים ביותר”.

בתמונה: אריה ברקוביץ’, סמנכ”ל מכירות בMobilitPRO

תגובות סגורות