חדשות היום

אורביט קיבלה הזמנת המשך למערכות תקשורת לווייניות ימיות בכ-9 מיליון שקל

אורביט טכנולוג’יס ( ת”א: אורביט ) ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, ומטוסים, הודיעה היום על קבלת הזמנה למספר מערכות תקשורת לוויניות ימיות מסוג OceanTRx™ 7-500 הפועלות בתחום תדרי ה- Ka, מאחד מספקי שירותי התקשורת הלוויינית הצומחים בעולם. הזמנת המשך זו, שהיקפה כ-9 מיליון שקל, מיועדת לקישור לקוחות מתחום האנרגיה .

מערכות OceanTRx™ 7-500 של אורביט מציעות תקשורת נתונים בפס  רחב מאוד ובקצבי תעבורה גבוהים. משפחת מוצרי OceanTRx תומכת במגוון תחומים כולל תחום ה-Ka הנחשב למנוע הצמיחה המרכזי בתעשיית התקשורת הלוויינית רחבת סרט. במהלך 5 שנים  החולפות, השקיעה אורביט משאבים רבים בפיתוח ושכלול מערכות תקשורת לוויינית בתחום זה אשר הוכיחו את עליונותן הטכנולוגית במספר רב של התקנות ברחבי העולם.

“השירות המסחרי של ספק התקשורת הלוויינית אשר אנחנו מלווים כבר קרוב לארבע שנים, ואנו שמחים להיות שותף מרכזי בהגשמת חזונו להתרחב גם ללקוחות מתחום עולם האנרגיה, הישג זה הוא בעל פוטנציאל הכנסות גדול עבור הלקוח שלנו ואורביט “, אמר איתן ליבנה, מנכ”ל אורביט. ” מערכות התקשורת OceanTRx של אורביט יאפשרו ללקוחותיו של ספק התקשורת ליהנות משיפור משמעותי במהירות תעבורת הנתונים. מדובר בהבעת אמון נוספת מצד הלקוח באיכות המערכות ובזמני האספקה של אורביט, ולבקשתו, אנו פועלים להרחבת שיתוף הפעולה לשווקים נוספים “

בתמונה: איתן ליבנה, מנכ”ל אורביט

תגובות סגורות