חברת אינוביד הישראלית תשתף פעולה עם IPG Mediabrands

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות מורחבת עם IPG Mediabrands, זרוע אחזקות המדיה הגלובלית של קבוצת אינטרפאבליק. השותפות, שהוכרזה ב-dmexco 2016, כנס השיווק הדיגיטלי המוביל בעולם, כוללת פיתוח מוצרים חדשים לניהול מערכת הווידאו המתקדמת הגלובלית OTT של IPG Mediabrands, ולשיפור חוויית המשתמש.

שיתוף הפעולה הייחודי הזה יאפשר ללקוחות IPG Mediabrands להגיע לקהלים בקנה מידה גדול על גבי מגוון מכשירי קצה, עם חדשנות טכנולוגית כמו ממשק משתמש אופטימלי ואינטגריציית טלוויזיה-מובייל למעורבות גדולה יותר, וגם יכולות ניתוח מאוחדות לשם מדידה ושיפור של קמפיינים בטלוויזיה-המחוברת.

לדברי צ’אד סטולר (Chad Stoller), סגן נשיא בכיר לחדשנות גלובלית ב-IPG Mediabrands: “עם התפצלות הקהלים לעוד ועוד מכשירי קצה שונים, מותגים מחפשים דרכים להגביר את המסרים שלהם כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את המעורבות. שיתוף הפעולה שלנו עם אינוביד מאפשר לנו להציע ללקוחותינו חשיפה חוצת-פלטפורמות וחסרת תקדים, ודרך חדשה לגמרי לחשוב על וידאו שמעריכה את הצופה – להבדיל מהצרכן – כחלק החשוב ביותר במשוואה. אנחנו מאמינים שהשינוי הזה יעורר מעורבות משמעותית”.

כדי לשפר את חווית הצופה ולגרום למעורבותאינוביד פיתחה טכנולוגיית טלוויזיה-למובייל (TV2M) אינטראקטיבית, שמאפשרת לצופה להזין מספר סלולרי לשלט רחוק, ולקבל תוכן משלים מפרסומת בטלוויזיה המחוברת, כמו קופון דיגיטלי או כתובת אתר, באמצעות סמס.

כמה מלקוחות IPG Mediabrands הם גם לקוחות ארגוניים של פלטפורמת השיווק בווידאו של אינוביד, ורבים מהם משתמשים ביכולות הדינמיות, המותאמות אישית והאינטראקטיביות למקסם רלוונטיות של מודעות, להניע מעורבות ולהגדיל את כמות הזמן שהצופים מבלים עם המותג.

לדברי טל חלוזין (Tal Chalozin), מייסד-שותף וה-CTO של אינוביד: “עם המעבר של הטלוויזיה לדיגיטל, צופים שצורכים וידאו במכשירים אחרים צריכים לקבל את אותה חוויה חלקה שהם מכירים ואוהבים מהטלוויזיה. במקביל, אנשי שיווק צרכים פתרונות טובים יותר להגיע לצופים על פני מספר מסכים, ולקבל מידע מדיד בעודם מטפחים מעורבות צופים אמיתית. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם IPG Mediabrands, שבו נתמקד יותר מאי פעם בצופה ונמשיך לעזור לכל מותר ‘לבנות פעם אחת ולספק בכל מקום'”.

חברת IPG Mediabrands, שנוסדה בשנת 2007 על ידי אינטרפבליק גרופ, מהווה בית לכמה סוכנויות שירות-מקיף מובילות, כולל UM, Initiative, MAGNA, Ansible, IPG Media Lab ו-Cadreon. הבחירה של IPG Mediabrands לחבור לאינוביד התקבלה בזכות יכולתה של אינוביד לספק ולמדוד חוויות וידאו יצירתיות מתקדמות ביותר מ-25 מכשירי טלוויזיה מחוברת, כולל קופסאות עם יכולות OTT, טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים ונגני בלו-ריי, ולמעלה מ-1000 אפליקציות טלוויזיה ו-וידאו.

תגובות סגורות