חדשות היום

רובריק מגייסת כ-61 מיליון דולר

Rubrik, יצרנית פתרונות האחסון והגנת הנתונים, המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הודיעה על גיוס של 61 מיליון דולר בסבב הגיוסים השלישי שלה. סכום זה מצטרף ל51 מיליון דולר שהחברה גייסה מאז הוקמה לפני כשנתיים וחצי.

הגיוס המהיר נעשה בהובלת קרן ההון סיכון Khosla Ventures ובהשתתפות משיקיעים קיימים כמו Lightspeed Venture Partenrs, Greylock Partenrs ומשקיעי אנג’ל שונים. הוא התאפשר בזכות הגידול בלקוחות רובריק, כולל חברות מ-Fortune 500 ובזכות השקת הפתרון הראשון לניהול מידע בענן הנכנס לשוק ששוויו המוערך הוא 48 מיליון דולר.

תוכנת ניהול הנתונים המאוחד (Converged Data Management) של Rubrik הפועלת בהתקני סידרת r300/r500 של החברה מספקת גיבוי אוטומטי, התאוששות מהירה במקרה של כשל או אסון, רפליקציה ללא הגבלה ואירכוב נתונים בהיקף בלתי מוגבל. Rubrik נבנתה על ידי מהנדסים שעמדו מאחורי גוגל, VMware, פייסבוק ו- Data Domain. לאחרונה זכתה החברה בתואר Cool Vendor בתחום האחסון, אשר ניתן לה עלי ידי חברת האנליסטים גרטנר.

בן קפולר: “יותר ויותר ארגונים רוצים להנות מהיתרונות של הענן הציבורי, רובריק מספקת את הפתרונות המתאימים המנגישים אותו לאנטרפריזים בעזרת ניהול, הגנה ואבטחה קלים. ההתפתחות המהירה של הארגון תאיץ את תהליכי אימוץ הענן בארגונים ותציב את ניהול המידע בענן כתעשייה מובילה.

בתמונה: בן קפולר

 

תגובות סגורות