חדשות היום

רשת Sky מפעילה מערכת תקשורת וידיאו מהירה מבוססת Aspera של יבמ

קבוצת התקשורת ורשת הטלוויזיה Sky מאמצת את מערכת Aspera של יבמ, במגמה להאיץ את תהליכי העיבוד והאספקה של תכני וידיאו, חדשות ותוכניות, הן ברשתות הפנימיות והן בעבודה עם ספקי תוכן חיצוניים באירופה וסביב העולם.

הצורך בפתרון העברה יעיל של תכני וידיאו בנפחים גדולים גבר במיוחד עם רכישת סקיי איטליה וסקיי גרמניה, שפתח את הדלת לשיתוף בקנה מידה רחב של תכנים בין הארגונים המקומיים של סקיי הפועלים ברחבי אירופה. בנוסף, עוברת הרשת הבינלאומית משימוש בתהליכי עבודה המבוססים על הקלטה מגנטית, לפתרונות מבוססי קבצים המאופיינים ברמה גבוהה יותר של אמינות, אבטחה ומהירות רכישה והעברה של תכנים לצורך שיתופם בין משתמשים פנימיים.

שירותי ההפקה של סקיי (SPS), המהווים את מחלקת הפקת התוכן של הרשת הבינלאומית, בחרו בפתרונות להעברה מהירה של קבצים גדולים במיוחד, המפותחים במסגרת Aspera, אותה רכשה יבמ לפני כשנתיים.

שיקול עיקרי לבחירה זו, היו יכולות האבטחה המתקדמות אותן מציעה Aspera. תצורות זמינות גבוהה של שרתי Aspera Proxy, מאפשרות הצפנת התוכן תוך כדי העברתו, כמו-גם בשלבי האחסון שלו, וניהול תהליכי אימות זיהוי המשתמשים כדי להגן על תכנים מיוחדים, דוגמת אלה המופצים למנויים רק בתשלום נוסף.

מערכת Aspera מאפשרת עבודה משותפת לסקיי ולשותפי התוכן והשידור שלה באירופה, כדי להציע את התכנים האיכותיים ביותר ל- 22 מנויי הרשת בגרמניה, אוסטריה, איטליה, אירלנד, ובריטניה.

רשת סקיי מאמצת גם את מערכת תקשורת הווידיאו על פי דרישה Aspera On Demand, המאפשרת העברת תוכן דיגיטאלי מאובטח ישירות אל פלטפורמת קידוד הווידיאו שלה הפועלת בענן. במקביל, משתפת יבמ פעולה עם סקיי בפיתוח שיטות חדשות לניהול זרימת תכני וידיאו והפצתם.

תגובות סגורות