חדשות היום

Comm-IT מתרחבת ומחזקת את תחום המובייל

קבוצת Comm-IT, בית מערכות מוביל בתחומי תוכנה, טכנולוגיות מידע (IT), משובצות מחשב (Embedded) ותקשורת, רכשה את השליטה ב- Quickode, המתמחה בפיתוח יישומים למובייל, פיתוח web ופיתוח צד שרת. רכישה זאת מאפשרת ל- Comm-IT לחזק את שרותי הפיתוח של החברה בתחום המובייל וה- NET., דבר שתומך בחזון החברה לספק מגוון פתרונות פיתוח בכלל הפלטפורמות.

חברת Quickode, אשר הוקמה בשנת 2011 על ידי יוני קולב ואלי קריאף, סיפקה שרותיה לקרוב ל- 250 חברות מובילות בישראל ובעולם, עם 325 פרויקטים שהסתיימו בהצלחה ו- 200 יישומים שעלו לחנויות. בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות בין היתר את אולפני הקולנוע האמריקאים דרימוורקס וכן את החברות איקאה, וורינט, פנגו, גלובס ועוד.

Quickode מונה כיום כ- 35 עובדים, הכוללים צוות גדול של מפתחי IOS בעלי התמחות ב- Apple ומפתחי אנדרואיד בעלי ניסיון וידע בפיתוח יישומים התומך במגוון הרחב ביותר של מכשירים. עובדי החברה ימשיכו להיות מועסקים במטה החברה בירושלים, אשר יפעל כשלוחה ישירה של Comm-IT.

אריק פיינגולד, נשיא Comm-IT אמר כי: “Quickode נבחרה אחרי שנמצאה כחברה המקצועית והמתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית בתחומה. השילוב של Quickode בכוח הפיתוח שלנו הופך את Comm-IT לאחת מחברות הפיתוח המובילות והחזקות בתחום המובייל ומאפשר לה לספק שרותי פיתוח מקצה לקצה בכל מגוון הפלטפורמות”.

יוני קולב, מנכ”ל חברת Quickode מסר כי: “אנו גאים להצטרף לקבוצת Comm-IT, אנחנו שותפים לתפיסת האיכות והמקצועיות וחולקים את אותם ערכים. ההצטרפות לקבוצה תפעל כמכפיל כח ותאפשר לחברה לספק ללקוחותיה ממגוון השירותים שהקבוצה מציעה”.

בתמונה: אריק פיינגולד, נשיא Comm-IT

 

תגובות סגורות