חדשות היום

Samsung GIC מקים את השלוחה הראשונה שלו מחוץ לגבולות ארה”ב בשרונה תל אביב

מרכז החדשנות הגלובלי של סמסונג Samsung GIC  הכריז הבוקר על הקמת השלוחה הראשונה שלו מחוץ לגבולות ארה”ב – Samsung NEXT Tel Aviv. ההכרזה נעשתה על ידי אייל מילר, מנכ”ל Samsung NEXT TLV, במסיבת עיתונאים שנערכה במשרדי החברה במתחם שרונה.

מרכז החדשנות Samsung GIC ממוקם במאונטיין ויו, קליפורניה ולו משרדים בניו יורק וסן פרנסיסקו. בראש המרכז עומד דיוויד אן, אשר שימש בעבר כנשיא חטיבת מדיה ב AOL וסגן נשיא בגוגל. פעילויות המרכז כוללות רכישות, שותפויות והשקעות בתחום התוכנה עבור יחידות

ה – Consumer Electronics כגון: קבוצת המובייל, הטלוויזיה, ומוצרי הצריכה.  GIC מסייע לסטארט אפים בשלבי מחזור חיים שונים, משמש כחממה לרעיונות חדשים של יזמים, ומבצע השקעות בשלבים המוקדמים: משלב ה Seed ועד לסיבוב השקעות B.

המשרד הישראלי, Samsung NEXT TLV ממוקם בשרונה ומנוהל על ידי אייל מילר, לשעבר בכיר בגוגל. מטרתו להשקיע בחברות מהתחומים הבאים: AI, סייבר, AR/VR, NLP, IoT, בינה מלאכותית, טכנולוגיות ענן וביג דטה. Samsung NEXT תתמוך בחברות ישראליות באמצעות מגוון מסלולים של רכישות, השקעות ושיתופי פעולה. במסגרת התכנית, הקבוצה תשקיע בחברות סטארט אפ בשלבים SEED-A-B סכומים של עד 1  מיליון דולר אך לקבוצה גמישות להשקיע סכומים גבוהים יותר.. בנוסף, תשקיע הקבוצה ביזמים מנוסים לתקופה של עד 24 חודשים. זאת במסגרת תכנית EIR הייחודית, המאפשרת ליזמים בשלבי רעיון ראשוני לפתח את המוצר בזמן קצר יחסית בתמיכתה של סמסונג הן בהיבט הפיננסי והן בהיבט המקצועי, במטרה שבסוף התקופה יתבצע גיוס של מימון נוסף או רכישה/אקזיט.

מעבר לכך, Samsung NEXT מתכוונת להשקיע בקהילה באמצעות תכניות העשרה וייעוץ מגוונות ותאפשר גישה עבור יזמים וסטארט אפים לחברת סמסונג ולמשאביה.

דיוויד אן, נשיא Samsung GIC מסר: “”ההחלטה על פתיחת הסניף הישראלי שלנו התקבלה בזכות האקוסיסטם החזק של הסטארטאפים המקומיים ובהון האנושי באיזור זה, שהינו ברמה עולמית. בנוסף, לישראל יש גם רקורד מוכח בתחום התוכנה  ושירותי חדשנות, ומומחיות עמוקה בתחומים שמעניינים אותנו במיוחד.”

אייל מילר, מנכ”ל Samsung NEXT TLV מסר: “אני נרגש מהאמון שענקית הטכנולוגיה סמסונג נותנת בישראל. חברות בינלאומיות רבות מקימות מרכזי פיתוח וחדשנות בישראל ומשקיעות בחברות ישראליות שמוצריהן משתלבות עם קו מוצרי החברה. המודלים שלנו ייחודיים משום שהם שמים דגש על מוצרים חדשניים ופורצי דרך ושת”פ עם יזמים מוכשרים, על מנת ליצור שווקים חדשים תוך מתן החופש ליזמים ליצור שת”פים עם כל השחקניות גם אם הן מתחרות של סמסונג. למרות שנשאף לעבוד עם חברות המפתחות טכנולוגיה בעלת פוטנציאל לפיתוח עסקי הליבה שלנו, בהחלט נשתף פעולה גם עם חברות הפועלות לפתור בעיה הקיימת בכלל מוצרי השוק ולאו דווקא של חברת האם”.

תגובות סגורות