חדשות היום

דגימות מכניות או דיגיטליות? יש לנו את שתיהן!

Matt Burns
מהנדסים אוהבים דגימות. הם בוחרים לעתים קרובות את מספר הפינים, הפסיעה, גובה המחסנית, הכיוון ושיקולי תכנון אחרים המבוססים על מה שהם רואים וחשים. Samtec מובילה את התעשייה על-ידי הספקת דגימות המחבר שהמהנדס צריך בזמן המתאים. דגימות המוצרים המכניות שלנו מסייעות למהנדסים בבחירת המחברים עבור פרויקטי התכנון שלהם.
דגימות מכניות מסייעות בבירור למהנדסים לבחור את מחברי הכרטיס-לכרטיס התקניים, אך מה בדבר פתרונות מורכבים יותר? האם הדגימות המכניות מספקות מידע מספיק כדי לסייע לבחור מחבר של לוח אחורי, מחברים כרטיס-לכרטיס מהירים או פתרונות איכותיים, צפופים אחרים? אופייני שדרושה תמיכה יותר גדולה.
ביצועי המחברים מוסיפים לגדול בשעה שממדי המחבר מוסיפים לקטון. הפיתוח של כלי ECAD ו-MCAD מאפשר למהנדסים לתכנן את המערכות שלהם בצורה מעשית. במהלך 15 השנים האחרונות, Samtec פיתחה ספרייה מפעלית של דגמי 2D/3D של המחברים המקובלים ביותר שלנו על-בסיס הדרישה של לקוחותינו. בשעה שהם פותחו, דגמי ה-2D/3D הפכו לזמינים במקוון לשם הורדה.
מאז 2015, Samtec עבדה עם פתרונות CADENAS PARTS כדי לפתח קטלוג אוטומטי, אינטר-אקטיבי של כל דגמי ה-2D ו-3D שלנו. גישה חדשה זו לדגמים דיגיטליים מאפשרת למהנדסים להפיק אוטומטית את הדגם של 2D/3D הדרוש בזמן אמת במעל 150 צורות שונות.
לקבלת מפרטי המוצרים, עיין ב:
www.samtec.com
Samtec Israel
Tel: 03-7526600
Email: israel@samtec.com

תגובות סגורות