אמזון פריים וידאו זמינה מהיום ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם – כולל ישראל

אמזון (NASDAQ:AMZN)הכריזה היום ש”אמזון פריים וידיאו” זמינה מעתה ללקוחות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לקוחות ברחבי העולם יכולים ליהנות מהיום מסדרות מקוריות פופולריות כגון “המסע המופלא” של ג’רמי קלארקסון, ריצ’רד האמונד וג’ימס מאי (תכנית הטלוויזיה המדורגת כיום במקום הגבוה ביותר בדירוג IMDB, עם רייטינג כללי של 9.4 ויותר מ-20,000 הצבעות) ומסדרות מקוריות עטורות פרסים של אמזון כגון “האיש במצודה הרמה”, “טרנספרנט”, “מוצרט בג’ונגל”, Tumble Leaf ועוד.

לקוחות מוזמנים להירשם לשירות “פריים וידיאו” ב-PrimeVideo.com ולצפות בתכניות דרך טלפונים חכמים וטאבלטים של אנדרואיד ו-iOS (אפל), Fire Tablets ומכשירי טלוויזיות חכמות נפוצים של LG וסמסונג. “אמזון פריים וידיאו” זמינה עכשיו ללא עלות נוספת למנויי “אמזון פריים”  בבלגיה, קנדה, צרפת, הודו, איטליה וספרד. לקוחות בטריטוריות חדשות של “פריים וידאו” – כולל ישראל – יכולים להירשם במחיר היכרות של 2.99 לחודש ל-6 החודשים הראשונים, לאחר 7 ימי ניסיון חינם ב- PrimeVideo.com.

 

“אנו נרגשים להכריז שהחל מהיום, יש למעריצים ברחבי העולם  גישה ל-‘פריים וידיאו’ “, אמר טים לסלי, הסמנכ”ל ל-International Prime Video. “הסדרה ‘המסע המופלא’ וסדרות עתירות שבחים מקוריות אחרות, מבית היוצר של אמזון, כגון ‘טרנספרנט’, ‘מוצרט בג’ונגל’, ׳האיש במצודה הרמה׳, לצד מאות תכניות טלוויזיה וסרטים הוליוודיים פופולריים, זמינים היום במחיר היכרות של $2.99 לחודש בלבד. והדבר המרגש ביותר הוא שזו רק ההתחלה”.

במה ניתן לצפות:

 

מנויי “אמזון פריים וידיאו” ברחבי העולם יכולים עכשיו ליהנות מ”המסע המופלא”, שזכתה להופעת הבכורה הגדולה ביותר אי פעם ב-“פריים וידיאו”, הסדרה עטורת פרסי גלובוס הזהב, אמי והאקדמיה הבריטית לקולנוע “טרנספרנט”, הסדרה עתירת פרסי האמי “מוצרט בג’ונגל” ואחת הסדרות המקוריות של אמזון שזכתה למספר הגדול ביותר של צפיות (streaming) של מנויי “פריים וידיאו” בעולם, “האיש במצודה הרמה”. מרבית הסדרות המקוריות של אמזון לילדים יהיו גם הן זמינות, ביניהן הרפתקת האמנות המאוירת Creative Galaxy, סדרת הטלוויזיה העוסקת בחברות בגיל ההתבגרות, Gortimer Gibbon’s Life on Normal Street, הסדרה המאוירת עטורת פרסי האמי,  Tumble Leaf ועוד. סדרות מקוריות נוספות של אמזון, כגון Crisis in Six Scenes של וודי אלן, הדרמה “גוליית” של דיוויד א. קלי בהשתתפות בילי בוב תורנטון, הסדרה הדוקומנטרית “אמריקן פלייבוי: סיפורו של יו הפנר” וכן Sneaky Pete, בהפקת ברייאן קרנסטון וגרהאם יוסט ובכיכובו של ג’ובני ריביסי, ייתוספו גם הן לשירות בשנה הבאה. מנויי “פריים וידיאו” יכולים לצפות גם במאות תכניות טלוויזיה וסרטים פופולריים של הרשתות הנחשבות ביותר ושל אולפני הוליווד.

כיצד לצפות

המנויים יכולים לצפות ב”פריים וידיאו” של אמזון באנגלית ובגרסאות בעלות כתוביות ודיבוב בצרפתית, איטלקית, פורטוגזית וספרדית, מכל מקום באמצעות אפליקציית Amazon Prime Video  לטלפונים וטאבלטים של אנדרואיד ו-iOS, ב-Fire Tablets, מכשירי טלוויזיות חכמות נפוצים של LG וסמסונג, או באינטרנט באתרPrimeVideo.com. המנויים יכולים גם  להוריד את כל הסרטים ותכניות טלוויזיה למכשירים ניידים כדי לצפות בהם מאוחר יותר ללא חיבור רשת, במטוס, ברכבת ובכל מקום, ללא תשלום נוסף.

מנויי “פריים וידיאו” יכולים גם לשלוט בכמות הנתונים שבהם הם משתמשים בעת הסטרימינג וההורדה של סרטי הווידיאו, באמצעות בחירה בין הגדרות איכות חזותית טובה, טובה יותר או הטובה ביותר, אשר כולן מבוססות על טכנולוגיית הדחיסה המתקדמת של “פריים וידיאו” המאפשרת שימוש בפחות נתונים מבלי לגרוע מאיכות התמונה. המערכות הלומדות של “אמזון פריים וידיאו”, בוחרות אוטומטית בהגדרות הסטרימינג הטובות ביותר לכל לקוח בהתבסס על המכשיר שבידיו, מיקומו וספק האינטרנט שלו, וכך הן מספקות איכות צפייה משופרת וכמות הפרעות קטנה יותר גם כאשר מהירות תקשורת האינטרנט נמוכה או תנודתית מאוד.

תגובות סגורות