חדשות היום

בית המשפט אישר את רכישת הנכסים, הפעילות והזכויות של ריט טכנולוגיות על ידי משקיע סיני

לאחר קבלת אישורו של כונס הנכסים הרשמי (הכנ”ר), אישר אתמול בית המשפט את רכישת הפעילות והנכסים של ריט טכנולוגיות על ידי ענקית האופטיקה YOFC הסינית. לצורך הרכישה, יקים המשקיע הסיני YOFC  חברה ישראלית, אליה יעברו הנכסים, הפעילות והזכויות של ריט טכנולוגיות. את תפקיד מנכ”ל החברה החדשה ימלא אסף שקולניק, סמנכ״ל המכירות הנוכחי, אשר גם הוביל את כל המהלך. זוהי השקעה ראשונה של חברתYOFC  בישראל והיא רואה במהלך חלק מהאסטרטגיה רחבה של כניסה לשוק הישראלי. מתוכננות השקעות של החברה בפעילות הקיימת בנוסף לפיתוח טכנולוגיות חדשות.

מטה החברה החדשה, ששמה טרם פורסם, ימוקם בישראל ויכלול מחקר ופיתוח, מכירות, שיווק ותפעול. החברה תפעל כחברה ישראלית ותעסיק את עובדיה המקומיים, כ-20 עובדים בישראל ועוד כ-10 בחו״ל.

ריט טכנולוגיות מתמחה בפיתוח ובניטור פתרונות תשתיות תקשורת פיסית מתקדמים לחדרי מחשב בארגונים. החברה הוקמה ב-1989 והפכה לחברה ציבורית כשהונפקה לראשונה בנאסד”ק ב-1997. החברה היתה חלק מקבוצת רד של האחים יהודה וזהר זיסאפל, שמכרו את גרעין השליטה בה לידי החברה הרוסית סטינס קומאן של איש העסקים היהודי-רוסי סרגיי אניסימוב. לאחר 27 שנות פעילות, נקלעה החברה לקשיים כלכליים ובתחילת יולי 2016 מונה לחברה, על פי צו בית משפט, מפרק זמני- עו״ד ורו״ח אשי אנגלמן מחברת PWC.

אסף שקולניק, מוביל המהלך מסר כי “הרכישה הנ״ל תאפשר לריט להמשיך ולהציע את מגוון פתרונות תשתיות התקשורת המובילים והמתקדמים שלה, יחד עם מגוון המוצרים המשלימים של YOFC וכך תאפשר יעילות של תהליך התפעול והייצור, שיתרמו לצמיחתה של ריט בשווקים השונים”.

תגובות סגורות