חדשות היום

סטרטאפ נושא פרסים מבית אקסלרטור AtoBe – אנטי וירוס נגד התעללות בילדים ברשת

חברת Keepers, בוגרת המחזור השני של אקסלרטור AtoBe במכללת עזריאלי להנדסה זכתה בפרס Cer Prize היוקרתי  בגובה 26,000 אירו, שניתן לחברות סטרטאפ שעתידות להפוך את העולם למקום טוב יותר.

החברה פיתחה אפליקציה המזהה הודעות פוגעניות נשלחות או מתקבלות ברשתות החברתיות השונות ומדווחת להורים על מקרי אלימות ברשת בזמן אמת.

הרעיון לאפליקציה נולד בעקבות ניסיון התאבדות של ילד בן 11 בקיץ האחרון. חקירה שנפתחה בנושא גילתה כי הילד סבל מההתעללות יום יומית מחבריו לכיתה, כאשר לאלימות הפיזית שהתחוללה בבית הספר נוספה בריונות והתעללות של ממש ברשתות החברתיות ודרך המכשירים הניידים אחרי שעות הלימודים.

אריק בודקוב, יזם הרעיון, הכיר את הילד המדובר, שהיה חבר לספסל הלימודים של בנו והבין כי הבעיה היא תוצר של הטכנולוגיה, ולכן יש למצוא לה פתרון טכנולוגי.

יחד עם חנן ליספקין (מהנדס תוכנה ובוגר מצטיין של עזריאלי מכללה להנדסה בירושלים)  ודורון יעקובי (מעצב אפליקציות ובוגר בצלאל האקדמיה לאמנות ועיצוב) פיתח הצוות אפליקציה שמאפשרת לילד להשתמש בטלפון בטוח.

מר מיכאל מזרחי, מנהל תחום החדשנות והיזמות במכללה: “סיפורי הזכייה של החברות מהמחזור השני מאששות את הצלחת התכנית, את כולה אנו זוקפים לעבודה הקשה של החברות, היזמים והצוות האקדמי העוטף אותם. הצוותים ממלאים אותנו גאווה ואנו מאחלים לצוות Keepers  המשך הצלחה בעתיד.”

פרופ’ רוזה אזהרי, נשיאת המכללה: “קידום מיזמים חברתיים טכנולוגיים מתאים לחזון המכללה. אנו גאים בחברי הצוות על זכייתם בפרס הבינלאומי ובטוחים שאפליקציה זו תהפוך את העולם לבטוח יותר”.

קרדיט תמונה – עזריאלי מכללה להנדסה

תגובות סגורות