חדשות היום

חברת Vicarius מבית אקסלרטור AtoBe עוברת לתכנית ייחודית בת שלושה חודשים בסן פרנסיסקו

חברת Vicarius אשר הוקמה על ידי בוגר המחלקה לתעשייה וניהול בעזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה, החלה בחודש נובמבר 2016 את המחזור השלישי של המאיץ העסקי-הנדסי AtoBe. החברה התקבלה בימים אלה לתכנית האצה ייחודית בת שלושה חודשים באקסלרטור JVA בסן פרנסיסקו.

החברה תושאל זמנית לתכנית האמריקאית וצפויה לחזור ל-AtoBe לקראת סיום המחזור ואירוע ה-Demo Day.

חברת Vicarius מונעת פגיעה במערכות עסקיות ללא צורך בייעוץ חיצוני או ידע מקדים. תהליך זה, בניגוד למצב כיום, מתבצע בצורה אוטומטית מקצה לקצה על ידי בניית מעטפת קוד אשר חוצצת בין אותן מערכות לבין המבקשים להשתמש בה.

המערכת מתמקדת בבניית “חומת אש” אפליקטיבית אשר מנהלת את הגישה לקטעי קוד רגישים ומגבילה את השימוש בהם. ייחודיות המערכת היא בלמידה דינמית של יכולות הן במערכות ההפעלה השונות והן בתוכנות צד שלישי.

JVA הוא אקסלרטור המציע תכנית חדשה המתמקדת בסטארטאפים ישראליים בתחום ה-B2B בשלב ה-Seed, שהחלו למכור או פיתחו את המוצר שלהם בישראל. התכנית מסייעת לחברות להרחיב את הנוכחות שלהן בארה”ב ע”י עבודה עם מנהלים מנוסים, שותפים אסטרטגיים ויזמים בסן פרנסיסקו/עמק הסיליקון.

מיכאל אסרף, מנכ”ל החברה: “אני נרגש לסגור מעגל ולחזור למכללה כיזם. החברה מודה על ההזדמנות האדירה הניתנה לה ע”י האקסלרטור והמכללה, לקחת חלק בתכנית ההאצה בסן פרנסיסקו ולשוב בהקדם להמשך הפעילות ב-AtoBe”.

מיכאל מזרחי, מנהל תחום חדשנות ויזמות במכללה: “אנו נרגשים שהכישרונות של בוגרי המכללה ושל היזמים של AtoBe הפכו לשגרירים של הנדסה וחדשנות בתכניות ובתחרויות המובילות בעולם ומאחלים לחברת Vicarius הצלחה רבה בהמשך”.

בתמונה: מיכאל אסרף, מנכ״ל ומייסד, ורועי כהן, סמנכ״ל מחקר

תגובות סגורות