חדשות היום

מנכ”לית לוקהיד מרטין מכריזה על הרחבת התמיכה בתוכניות החינוך של החברה בישראל

מרילין יוסון, יו”ר, מנכ”לית ונשיאת לוקהיד מרטין הכריזה על הרחבת התמיכה של החברה בתוכניות החינוך לפיתוח הדור הבא של המוחות הצעירים, המקוריים והחדשניים של ישראל. בעקבות ההצלחה של תוכנית גני הילדים המדעיים “מדע-קידס” בבאר שבע וקרית מלאכי, שהושקו בשיתוף פעולה עם משרד החינוך וקרן רש”י, המחויבות המורחבת של החברה תסייע לתלמידי ה”מדע-קידס” בישראל לצבור מומנטום מגילאי הגן ועד לתיכון.

“מקצועות ה-STEM (מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) הם אבני הבניין למוחות הצעירים והכוח המניע לכושר ההמצאה האנושי שמקדם את הפיתוח הכלכלי ברחבי העולם”. אמרה מרילין יוסון, יו”ר, מנכ”לית ונשיאת לוקהיד מרטין. “אנו מאמינים שלתעשייה יש תפקיד מרכזי בפתיחת דלתות ההזדמנויות עבור הילדים להיכנס לעולם של גילויים מדעיים, הנדסה וחדשנות”.

תוכנית “מדע-קידס” מכילה השתתפות פעילה וגישת למידה של פתרון בעיות, מסייעת לפתח את יכולות החשיבה הקריטיות עבור ילדים, לחזק את עולם המושגים המדעי שלהם ולהטמיע את חשיבות תחומי הלמידה במקצועות ה-STEM. הגישה החינוכית מעניקה השראה ומטפחת את האפשרות לתכנן עתיד כמדענים, מהנדסים או יזמים כבר בגילאי הילדות.

הרחבת הסיוע של לוקהיד מרטין לתוכנית תסייע בצורה ישירה ומיידית לצרף מורים נוספים לפעילויות, ציוד נוסף לתמיכה בתוכניות ולניסויים המעשיים שמבצעים התלמידים ולביצוע סיורי שטח רבים יותר ללמידה מעשית מקסימאלית.

בתמונה: יו”ר, מנכ”לית ונשיאת לוקהיד מרטין מרילין יוסון במהלך ניסוי מדעי עם ילדי הגן הטכנולוגי החדש בקרית מלאכי

תגובות סגורות