Arrow Electronics ו-Inc CUI חתמו על הסכם הפצה עולמי

CUI Inc הודיעה לאחרונה שהיא חתמה על הסכם הפצה עולמי עם Arrow Electronics, Inc., ספק עולמי של מוצרים, שירותים ופתרונות עבור משתמשים תעשייתיים ומסחריים של רכיבים אלקטרוניים ופתרונות מחשוב מפעליים. בשיתוף עם הצוות הדיגיטלי של Arrow Electronics, CUI, חברה בת של CUI Global , תוכל להשתמש ב-www.arrow.com וברשת המבוססת של Arrow כדי לטפל בבסיס הלקוחות הגלובלי המגוון והמתרחב שלה.

Arrow תפיץ מעל 1000 SKUs של CUI על-פני מספר טכנולוגיות אלקטרו-מכניות. תיק ההספק של CUI נע מ-1 ואט עד 12,000 ואט ומציע מגוון של ספקי כוח ac-dc וממירי dc-dc מהקצה הסופי עד לנקודת העומס. מגוון רחב של התקנים אלקטרו-מכניים מוכחים, המורכבים ממוצרי שמע, חיבורים הדדיים, בקרת תנועה וניהול תרמי. על-פי ההסכם, Arrow Electronics כבר החלה בפריסה מודרגת של מוצרי CUI עם מצאים זמינים מידית עבור פריטים רבים ב-www.arrow.com.

“אנחנו מאוד נרגשים להכריז על השותפות שלנו עם חברת Arrow.”, אמר נשיא CUI, Matt McKenzie. ” אנחנו מאמינים שחברת Arrow עם הגישה החדשנית שלהם לעסקים היא אידיאלית ל-CUI הלך רוח זה החושב קדימה והמשולב עם ההתחייבות של Arrow לתמיכה במהנדס משלב התכנון עד לייצור, התואם מאוד את המגמות שלנו להבטיח שהפרויקטים של הלקוחות שלנו מהווים הצלחה מההתחלה עד הסוף”, סיכם McKenzie.

כדי ללמוד יותר על CUI, בקר ב-https://www.arrow.com/en/manufacturers/cui-inc

 

תגובות סגורות