Secoz-BDO ממנה את דורי פישר לתפקיד מנהל שירותי סייבר מנוהלים (MSSP)

יחידת הסייבר Secoz-BDO ממשיכה את תנופת הצמיחה וההתרחבות שלה ומגייסת לתפקיד ניהולי בכיר את דורי פישר. פישר ינהל בחברה את תחום ה- MSSP, שירותי הגנת סייבר מנוהלים.  במסגרת התפקיד יהיה אחראי פישר על בניית מערך טכנולוגי-אנושי מהמתקדמים בעולם והובלתו להטמעה בקרב לקוחות הרשת בכל העולם.

פישר (בן 43), בעל ניסיון של מעל 20 שנה בעולמות הסקיוריטי והסייבר עם הכרות עמוקה במגוון רחב של דיסיפלינות, משמש בין השאר כמנהל חמ”ל הסייבר ברשות שדות התעופה ובעברו ניהל את תחום הסייבר בחברת We!. לפישר תואר ראשון עם התמחות בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן (בהצטיינות), הסמכת CISSP והסמכה מקצועית בתחום חקירות מחשב.

אופיר זילביגר, שותף המנהל את BDO-Secoz: “ההצטרפות של דורי לצוות שלנו היא תוספת מקצועית חשובה שמאפשרת לנו לספק ללקוחותינו ברחבי העולם שירותי סייבר מנוהלים ברמה הגבוהה ביותר. תחום ההתמודדות עם אירועי סייבר הוא הנושא המרכזי בסדר היום של מנהלי הגנת סייבר בארגונים בשנים הקרובות ומתן מענה לצורך זה במודל של שירותים מנוהלים הוא צו השעה. דורי, כאמור, הוא תוספת של ניסיון וידע מעשי שיש רק למעטים בארץ ובעולם  ואני משוכנע שמהר מאוד נרגיש זאת בפעילות השוטפת שלנו”.

תגובות סגורות