חדשות היום

אורביט מציעה שמע 3D כסטנדרט במערכת לניהול Orion™ שמע אווירי

אורביט טכנולוג’יס (ת”א: ארביט), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, מודיעה היום כי מערכת ה-Orion לניהול שמע אווירי תוצע מעתה עם 3D Audio כסטנדרט.

 3D Audioשל Orion מאפשר חווית שמע של 360 מעלות בעל יתרונות משמעותיים לטייסים, הכוללים הגברת מודעות לאירועים במרחב ולבטיחות הטיסה, כמו גם הפחתה בעומס העבודה. בין היישומים: הפרדת רדיו, מיקומי צוות, התראות בטיחות כיווניות והתראות קוליות על איומים אוויריים וקרקעיים מכיוון האיום.

טכנולוגיית ה- 3D Audioמשתמשת בעקרונות שמע בינאורלי ועקרונות פסיכו-אקוסטיים מתקדמים במטרה לספק שמע כיווני לאוזני הטייס, כך שמקור השמע ניתן יהיה לאיתור.

“אנו רואים דרישה הולכת וגוברת ל-3D Audio ומאמינים כי הדבר יהפוך בעתיד לסטנדרט במערכות אודיו מוטסות,” ציין מקס גדות, דירקטור שיווק מוצר למערכות תקשורת אוויריות באורביט. “התגובה החיובית מצד טייסים שהתנסו בשמע התלת ממדי של Orion עודדו אותנו לשלב יכולת זו כסטנדרט.”

ניתן יהיה לחוות את טכנולוגיית ה-3D Audio של אורביט בפעולה בתערוכת Army Aviation, שתתקיים בנשוויל, טנסי ב-26-28 באפריל, או בתערוכת  HeliRussiaב-25-27 במאי במוסקבה.

תגובות סגורות