חברת SmarTap הישראלית זכתה במקום השלישי במסגרת החברות החדשניות בתחום ה IoT-בתערוכת 4YFN

חברת SmarTap הישראלית זכתה במקום השלישי במסגרת החברות החדשניות בתחום ה IoT-בתערוכת 4 YFN שנערכה בברצלונה כחלק מתערוכת הסלולר הבינלאומית MWC. SmarTap זכתה להציג במסגרת תערוכה יוקרתית זו כתוצאה משיתוף הפעולה בין החברה לבין ענקית הטכנולוגיהIntel . תחת תוכנית ה-IPP

אסף שאלתיאל, מייסד ומנכל סמארטאפ : “הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה מאפשרת ליהנות ממקלחת בטוחה (הגנה מפני כוויות וכוונון טמפ’ רצויה) ושמירה על הצנרת הביתית (ניתור לחץ המים בזמן אמת, מניעת קפיאת צנרת החוץ ע”י לקיחת נתוני מזג האויר על פי מיקום והפעלת טיפטוף מבוקר, זיהוי פיצוצים בצנרת או לחץ חריג), תוך שילוב חוויית מקלחת ברמה אחרת. הזכייה הינה שילוב של צרכים אנושיים עם טכנולוגיה עילית ועוד צעד בכיוון החיבור של הבית על שירותיו השונים לאינטרנט”.

SmarTap מביאה את הדור הבא של עולם המים בבית החכם. יכולת השליטה והבקרה, הנוחות, והיכולת לאפשר ללקוח מקלחת מענגת בדיוק כפי שהוא אוהב פעם אחר פעם. המערכת מאפשרת ניהול המים במערכת הביתית, שליטה על כמויות המים והטמפרטורה במקלחת , מעניקה ביטחון מלא למניעת כוויות, מאתרת דליפות ונזילות מהצנרת הביתית והכל בשליטה מהטלפון הנייד או על ידי הפעלה קולית בעזרת אמזון אקו.

SmarTap החלה במכירות מסחריות בשנה האחרונה ובשבוע הבא תציג בתערוכה היוקרתית באירופה לעולם המקלחת והסניטריה-ISH   שתיערך בפרנקפורט גרמניה.

בתמונה: מנכ”ל החברה אסף שאלתיאל קרדיט :סמארטאפ

תגובות סגורות