מארוול מציגה מערכת מודולארית לפריסת תקשורת Ethernet IO 10GB ו- 25GB במרכזי עיבוד נתונים

חברת מארוול, המתמחה בפתרונות מוליכים למחצה ליישומי אחסון, רשת וקישוריות, מציגה משפחה חדשה של port extenders פאסיביים חכמים, Prestera® PX Passive Intelligent Port Extender PIPE, המתוכננת על מנת לצמצם משמעותית את צריכת הזרם, המורכבות והעלויות במרכזי עיבוד נתונים. עד עתה, התמודדו מרכזי נתונים המפעילים תקשורת Ethernet  במהירות 10 וב- 25 גיגה-ביט עם אתגרי החיסכון בעלויות התפעול וההשקעה הראשונית, הצומחים יחד עם העליה בדרישות רוחב הפס שלהם.

PIPE של מארוול הוא ה- port extender הראשון בתעשייה התומך בתקן IEEE 802.1BR, באמצעות הצגת גישה מהפכנית המאפשרת לפרוס מתגי תקשורת בראש כל ארונית מסד (ToR) – במחצית צריכת הזרם והעלויות של מתגי Ethernet IO מסורתיים. התפיסה העומדת מאחורי PIPE מאפשרת למרכזי עיבוד נתונים להתנהל בארכיטקטורה פשוטה, במסגרת עלויות נמוכות, בעזרת port extender המותקן במקום מתג ToR, תוך דחיפת משימת המיתוג לנקודה גבוהה יותר, במעלה הרשת.

ככל שהתעשייה עוברת מ Ethernet IO במהירות 10Gb ל- 40Gb ול- 100Gb, זקוקים מרכזי עיבוד הנתונים גם לאבני בניין מודולאריות שיאפשרו לגשר בין מגוון רחב של מהירויות יציאה קיימות ועתידיות. משפחת שבבי PIPE של מארוול מספקת פתרון גמיש וניתן למידרוג המאפשר ומאיץ תהליכי מעבר כאלה, תוך הצעת מגוון אופציות תצורה של קישוריות Ethernet, לטווח רחב של מהירויות וצפיפות IO.

יישום תקן IEEE 802.1BR, והימנעות מכל דרישות ניהול ברמת קופסת התקשורת, מאפשרים למארוול להציע תהליך פיתוח נוח ומפשטים את משימות הניהול של מאות אלפי IO במסגרת מרכז עיבוד הנתונים. על מנת להבטיח כי אימוץ PIPE יתנהל בתהליך שקוף ופשוט, משלב הפתרון החדש כלי עריכה ל- packet header הניתנת לתכנות, באופן המאפשר לשלב את הציוד החדש עם מגוון רחב של ציוד רשת. פתרונות PIPE משלבים פונקציות fast-fail-over and resiliency, ומספקים המשכיות תפעולית וזמינות גבוהה במשימות קריטיות.

לדברי מיכאל צימרמן, סגן נשיא במארוול ומנהל קבוצת ה-Networking שלה, “מעבר הגיאומטריה של הסיליקון מ- 16 ננומטר ל- 7 ננומטר מציב את התעשייה בפני אתגר קריטי, של הצעת חיסכון נוסף בצריכת הזרם ובעלויות הפריסה של מערכות Ethernet IO ב- 10 ו- 25 גיגה-ביט. Prestera PX החדשה מציעה סל של port extenders  המתקשרים למתגי 100GBE בעלי צפיפות יציאות גבוהה, ומציעים יתרונות עצומים במונחים של עלויות וצריכת זרם. בנוסף, פתרונות אלה אינם דורשים יישומי תוכנה, ומפשטים את שכבות הרשת תוך הצעת חיסכון מהותי בסביבות CAPEX ו- OPEX כאחד”.

” Hewlett Packard Enterprise נרגשת לראות את האופטימיזציה שנעשתה סביב פתרונות ה- Networking שהתאפשרו בעזרת רכיב ה- PIPE של מארוול, שנבנה סביב תקן התעשייה הסטנדרטי IEEE 802.1BR,” אמר דום ווילד, סגן נשיא ומנהל כללי ב- HPE DC Networking (HP Enterprise). “לקוחות HPE בהחלט יכולים למנף את המוצרים היעילים הללו וכך לנצל את יתרון הנהלת התפעול הפשוטה.”

“משפחת Prestera® PX החדשה של מארוול, מציעה פתרון רשת מודולארי חדש להטמעת מרכז נתונים רשתי רב שלבי,” אמר יובל בכר, אדריכל ראשי ב-LinkedIn ומוביל טכני ב- Open19. “הגישה, המאופיינת בעלות מופחתת, גמישות  ומודולאריות, יוצרת הטמעה מעניינת של טכנולוגיות ToR בשוק על ידי הצעת כל חסכונות ה- CAPEX וה- OPEX תוך מינוף תקן התעשייה  802.1BR כדי לספק פתרון פתוח.”

“אנו ב- Pegatron, רואים דרישה הולכת וגדלה לפתרונות גמישים התומכים במגוון מהירויות פורט,” אמר וואנגסון וואנג, סגן נשיא BU6  ב- Pegatron. “מעבר מ- 10 או 40GBE ל- 25, 50 ו- 100GbE כרוך תמידית בהליך יקר המצריך שיקום של תצורות ה- Port. עם ה- port extenders של מארוול התומכים בתקן ה- IEEE 802.1BR, אנו מסוגלים להציע ללקוחותינו פתרון אופטימאלי בכל מהירות וצפיפות ליעילות גבוהה יותר.”

“בזמן שהתעשיה מתקדמת לעבר צפיפות גבוהה יותר של מהירויות תקשורת, אנו מצפים שהדרישה לפתרונות גמישים כמו סדרת Prestera® PX של מארוול תגדל בקרב יצרני אחסון נתונים וציוד רשת,” אמר סימוס קרהן, נשיא ומייסד Crehan Research Inc. “ספקים בתעשיה מחפשים פתרונות שיאפשרו להם את החופש לבחור את מהירות וצפיפות היציאות, בהתבסס על הדרישות הייחודיות של מרכז הנתונים שלהם.”

מארוול שיתפה פעולה עםoriginal design manufacturers  מובילים (ODMs) ויצרני ציוד מקורי (OEMs) על מנת לספק לפרסטרה PX פלטפורמות מוכנות ליישומי מתגי ToR. דוגמאות ואזכורי עיצוב למשפחת הפתרונות פרסטרה PX של מארוול זמינים כעת.

תגובות סגורות