המודם של גילת לאינטרנט מהיר במטוסים הפגין ביצועים יוצאי דופן באירוע מוטס של Gogo לכתבים ומשקיעים

חברת גילת רשתות לוויין, מודיעה היום כי הפתרון שלה לאינטרנט מהיר במטוסים (IFC) הציג קצב חסר תקדים להעברת נתונים למשתמש קצה של מעל ל-100 Mbps באירוע מוטס לכתבים ומשקיעים של Gogo. המודם האווירי של גילת, התומך בשירות ה-2Ku של Gogo, יותקן, החל מהשנה, במעל ל-1600 מטוסים השייכים ליותר מ-13 חברות תעופה שונות.

ב-9 במאי 2017, אירחה Gogo אירוע רחב היקף על גבי  מטוס הבדיקה שלה מסוג Boeing 737. אנליסטים וכלי תקשורת שנכחו באירוע שיבחו את מערכת ה-2Ku של Gogo ואת המודם של גילת, אשר הציגו קצב העברת נתונים של מעל ל-100. זוהי המהירות הגבוהה ביותר שהושגה אי פעם בטיסה מסחרית, אשר אפשרה גם שירות רציף עם חוויית משתמש מעולה.

טיסת המבחן לא רק הציגה קצב העברת נתונים וחוויית משתמש הראויים לציון, היא אף הדגימה בהצלחה את תאימות המודם האווירי של גילת למערכת האוויוניקה לתקשורת (IFEC) של המטוס.

כפי שדווח לאחרונה, Gogo בחרה בגילת לאספקת מודמים לווייניים אויריים ותשתית פס רחב מבוססת לוויין לדור הבא שלה לאינטרנט מהיר במטוסים. הטיסות האחרונות בוצעו לאחר השלמת אישורי דגם למערכת למטוסי בואינג ואיירבס. “אנו מרוצים מאוד מהתוצאות שהוצגו באירוע המוטס, אשר עלו על הציפיות הראשוניות שלנו, והינן פרי שיתוף הפעולה האסטרטגי בינינו לבין גילת”, אמר אנאנד צ’ארי, סמנכ”ל טכנולוגיות ראשי ב-Gogo.

“אנו גאים על באבן דרך חשובה זו, המעידה על מחויבותנו ל-Gogo ועל היעד האסטרטגי שלנו להמשך חדשנות והתרחבות בשוק ה-IFC”, אמר מיכאל (מיקי) ברק, סמנכ”ל מכירות בתחום התעופה והניידות בגילת. “המערכת שלנו כוללת מערך מקיף של טכנולוגיות ניידות אשר פותחו בכדי לספק מענה לאתגרים בתחום האינטרנט המהיר למטוסים, לאוניות, וליישומי ניידות יבשתיים. יכולות אלו מאפשרות למודם שלנו להציג רמות חדשות של קצב העברת נתונים, של ניצול יעיל של רוחב הפס ושל זמינות שירות גבוהה, כפי שהוצג ע”י Gogo.”

בתמונה: מנכ”ל החברה, יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ)

 

תגובות סגורות