חדשות היום

חברת VMware מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת סמסונג

חברת VMware, המובילה הגלובלית בתשתיות ענן וניידות עסקית, מרחיבה את השותפות האסטרטגית שלה עם חברת סמסונג וניתן לראות זאת כבר במכשיר Samsung Galaxy S8 שהושק בישראל. שילוב הפתרונות של החברות מציע חוויה דיגיטלית, המאחדת את חווית הניידות העסקית – בין המכשיר הנייד, שולחן העבודה ובשימוש בשירותי הענן.

השילוב בין פתרון VMware Horizon ל-Samsung Desktop Experience  יאפשר למשתמשי הקצה להעביר למכשיר מסוג Galaxy s8 אפליקציות של שולחן העבודה בלחיצה אחת. זאת באמצעות החוויה הדיגיטלית של VMware Workspace ONE.

“חברת VMware וחברת סמסונג חולקות חזון משותף: להסמיך את משתמשי Galaxy S8 כבעלי גישה ויכולות לחוויה דיגיטלית מלאה, אותה יכול המכשיר לספק”, אמר סומיט ד’אוואן, סגן נשיא בכיר ב-VMware. “השותפות המורחבת שלנו תאפשר למשתמשי הקצה להמשיך לעבוד ביעילות, ללא קשר כיצד הם מחוברים לשולחן העבודה שלהם. מהמכשיר הנייד, המקלדת או בשימוש בעכבר, החוויה הדיגיטלית נמצאת במרחק נגיעה והיא מביאה את העובדים, באמצעות המכשירים הניידים, לרמה אחרת”.

סמסונג DeX יספק חוויה מבוססת אנדרואיד, המאפשרת למשתמשי הקצה גישה ללא הפרעה ליישומים, עריכת מסמכים, גלישה ברשת, צפייה בסרטונים, מענה למיילים ועוד, ישירות מהמכשיר החכם עם יכולות תצוגה משופרות ועם היכולת להשתמש במקלדת ועכבר. השילוב בין סמסונג לחברת VMware מאפשר לארגונים לפתח את ההשקעה במכשירים הניידים ובענן לחוויית משתמש פשוטה יותר ומאובטחת יותר באמצעות מסגרת זיהוי אחידה ששומרת על המידע של הארגון.

בתמונה: אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל

תגובות סגורות